۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
قتل پسر جوان به دست پدر و برادرش

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر، کشف بیش از یک تن موادمخدر، بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق، دستگیری سارق موبایل برای شانزدهمین بار، سلاخی مرد ۴۴ ساله در خیابان، قتل پسر جوان به دست پدر و برادرش و به دام افتادن قاتل انتقام‌جو را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس استان در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۳۵۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از یک مخفیگاه کشف و یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر را دستگیر کرد.

عبدالله حسنی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در اقدام‌های تخصصی و اطلاعاتی خود یکی از سوداگران مرگ و قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در شرق کشور را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مأموران خبره و کارکشته پلیس مشخص شد متهم مقادیر قابل توجهی مواد را در مخفیگاهش در یکی از روستاهای شهرستان خاش سیستان و بلوچستان دپو کرده تا در زمان مناسب آن را توزیع کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی از سوی مأموران پلیس، مخفیگاه این قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و وی دستگیر شد.

وی گفت: ۷۶ باند قاچاق مواد مخدر سال گذشته در استان سمنان با هوشیاری و تحقیقات پلیس استان متلاشی و ۱۴ تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

بیش از یک تن موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات پلیس استان در شهرستان‌های سراوان و خاش و کشف یک تن و ۱۱۴ کیلو مواد افیونی خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سراوان و خاش با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به سمت مرکز سیستان و بلوچستان را داشتند، مطلع شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان در این ۲ شهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه متهمان را که با دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت قصد انتقال و جابه‌جایی محموله مواد مخدر را داشتند مشاهده و عملیات انتظامی را برای دستگیری و توقف خودروهای آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ادامه عملیات و حضور مأموران در منطقه کمین، سوداگران با مشاهده مأموران به سمت آنان تیراندازی کردند که با آتش پرحجم تکاوران پلیس روبرو شده و با تنگ شدن عرصه رویارویی قصد متواری شدن از محل و مخفیگاه خود را داشتند که با محاصره و هوشیاری مأموران انتظامی سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌های انجام شده ۱۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال انواع کالا و احشام قاچاق در سطح استان کشف شد.

جلیل سلطانی افزود: از جمله کشفیات قاچاق صورت گرفته می‌توان به توقیف ۲۱۸ رأس دام سبک و سنگین، ۷۷۲ عدد انواع لوازم خانگی و آشپزخانه و هشت هزار و ۴۴۰ نخ سیگار اشاره کرد.

وی ادامه داد: کشف هفت هزار و ۵۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی شامل روغن، مرغ، تخم مرغ و شکر، ۲۳۰ کیلوگرم چای، ۱۲ هزار و ۸۹۰ کیلوگرم زغال و ۱۳۲ متر پارچه قاچاق از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده مأموران پلیس امنیت اقتصادی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته مأموران پلیس امنیت اقتصادی می‌توان به کشف ۲۰ تن کود شیمیایی، ۱۷ هزار لیتر سوخت، چهار هزار و ۸۵۰ عدد انواع ماسک و دارو، ۱۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری بیش از ۵۰ قاچاقچی، اضافه کرد: در همین راستا ۴۸ دستگاه خودروی متعلق به این افراد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سارق موبایل برای شانزدهمین بار دستگیر شد

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: سارق سابقه‌دار با کشف ۱۲ فقره سرقت تلفن همراه برای شانزدهمین مرتبه وارد زندان شد.

بهزاد اختیاری تصریح کرد: پرونده‌ای مبنی بر موبایل‌قاپی از کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، ساعت ۱۴ همان روز در خیابان ستارخان ۲ موتورسوار موبایل شاکی را سرقت کرده و گریخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه‌دار بوده و پیش‌تر با عناوین مجرمانه موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس استعلامات صورت گرفته مشخص شد، متهم ۱۵ فقره سابقه کیفری داشته و آخرین مرتبه به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: متهم پس از دستگیری در مخفی‌گاهش و انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، با همکاری یکی از دوستانش با پرسه زنی در معابر عمومی، سوژه‌های خود را شناسایی و تاکنون ۱۲ فقره مرتکب موبایل قاپی شده است.

سلاخی مرد ۴۴ ساله در خیابان

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد ۴۴ ساله‌ای را در خیابان ساحلی بوشهر به قتل رسانیده بود، در عملیات مأموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

ابراهیم عرب‌زاده افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد که جوانی ۲۲ ساله راننده خودرو پراید با فردی ۴۴ ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی در خیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید وی شده است.

وی خاطرنشان کرد: حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مرکز درمانی، این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

قتل پسر جوان به دست پدر و برادرش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی چابهار، عاملان قتل جوان ۲۵ ساله چابهاری که هشتم فروردین ماه سال جاری با شلیک سلاح کلت کمری به قتل رسیده بود، کمتر از پنج روز شناسایی و دستگیر شدند.

احمد طاهری ادامه داد: عاملان این جنایت پدر و برادر مقتول بوده که بر سر یکسری اختلافات خانوادگی و طی یک نزاع و درگیری، دست به این عمل مجرمانه و خشن زده بودند.

وی افزود: علاوه‌بر دستگیری هر دو عامل جنایت، در بازرسی از متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری، مقادیری مهمات جنگی کشف که در این رابطه پس از تحقیقات پلیسی متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به دام افتادن قاتل انتقام‌جو

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از دستگیری یکی از عاملین قتل ۲ مرد میانسال در یک عملیات پیچیده پلیسی در این شهرستان خبر داد.

عباس قاسمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع قتل ۲ نفر میانسال در یکی از نقاط شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و پس از بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ مرد میانسال با انگیزه انتقام‌جویی توسط دو مرد مسلح به قتل رسیده‌اند که با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مخفیگاه احدی از عاملین قتل مسلحانه دو مرد میانسال مینابی در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

کد خبر 484807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.