عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ فروردین ماه

در این بسته خبری از پذیرش ۳۸۹ فوتی در آرامستان‌های قزوین تا اجرای ۲۱۰ عملیات آتش نشانی در گتوند و فعالسازی نرم‌افزار جمع‌آوری پسماند خشک ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در سال جاری بر اساس بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی ۱۵۸ پروژه عمرانی در شهرکرد پیش‌بینی شده است.

احداث ۴۵۰۰ متر مربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج

فواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای ساماندهی بلوار نظام مهندسی و در فاز نخست، عملیات احداث چهار هزار و۵۰۰ متر مربع فضای سبز در حاشیه این بلوار آغاز شد.

پذیرش ۳۸۹ فوتی در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۳۸۹ فوتی در این سازمان در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی حوادث در فومن

امین خوش برش، سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: آتش‌نشانان این واحد در سال ۱۳۹۹ به یک هزار و ۴۱۵ مأموریت اطفای حریق، حادثه، امداد و نجات و خدمات ایمنی اعزام شدند که متأسفانه این حوادث در فومن نسبت به سال ۱۳۹۸، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

فعال سازی نرم‌افزار جمع‌آوری پسماند خشک در ساری

حمیدرضا مرادی، سرپرست شهرداری ساری اعلام کرد: برای ساماندهی و بازیافت مناسب پسماند خشک، نرم‌افزار جامع «ساری من» در مرکز استان فعال شد و شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «ساری من»، در طرح تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کنند.

کارکنان شهرداری سبزوار دور کار شدند

علی عظیم نسب، مدیر سرمایه انسانی شهرداری سبزوار گفت: با توجه به نارنجی شدن وضعیت شهرستان سبزوار و بروز موج چهارم ویروس کرونا، فعالیت کارکنان شهرداری در بخش‌های مختلف تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری انجام خواهد شد.

نهضت آسفالت‌ریزی خیابان‌های هشترود

مهدی پور صادق، شهردار هشترود با اشاره به آغاز نهضت آسفالت‌ریزی خیابان‌های این شهر طی سال گذشته، گفت: این نهضت در سال جاری نیز ادامه پیدا می‌کند و منابع مالی مورد نیاز برای آن در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری پیش‌بینی شده است.

اجرای ۲۱۰ عملیات آتش نشانی در گتوند

روح الله نصیری، مسئول آتش نشانی شهرداری گتوند گفت: در سال گذشته ۲۱۰ عملیات از سوی آتش نشانی شهرداری گتوند انجام شد.

اتمام پروژه‌های شهرداری بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند خاطرنشان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیار بزرگی در راستای خدمت به شهروندان آغاز شد که برخی به بهره‌برداری رسید و برخی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد آماده بهره‌برداری در این دوره است و در سال جدید هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و همه تلاش مجموعه شهرداری بر اتمام پروژه‌های موجود خواهد بود.

واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان

با شروع پیک چهارم کرونا در استان گلستان عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری گرگان طی دو روز گذشته انجام و حدود ۱۲۰ نفر از پاکبانان منطقه یک شهرداری گرگان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

کد خبر 484805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.