۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
لبخند قهرمانی روی لب‌های کنته

گاهی اوقات لبخند روی لب های آدم نقش می بندد و حتی نمی شود جلوی آن را هم گرفت؛ درست مثل لبخند کنته به اسکودتو!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، وقتی در کنفرانس مطبوعاتی آنتونیو کنته، سرمربی تیم اینتر در رابطه با آینده و شرایط تیمش در لیگ صحبت می‌کرد، لبخندی معنادار روی لب‌هایش نقش بست. در آن زمان نه کنته دلش می‌خواست که لبخند متوقف شود و نه حتی می‌توانست این کار را بکند.

راویان کنفرانس مطبوعاتی اینتر در بازی پیشین نقل کرده‌اند که کنته با لبخند گفته است: سال گذشته به کسب عنوان بسیار نزدیک شدیم ولی حالا فکر می‌کنم که بالاخره در این فصل به رویایمان دست پیدا کنیم.

تعارف‌های متوالی میلان و یوونتوس در بالای جدول سری آ برای کسب امتیاز در کنار فرصت طلبی مرد ایتالیایی باعث شده است که حالا دیگر بسیاری از کارشناسان و هواداران معترف به این باشند که اینتر با شانس بالا قهرمان این فصل سری آ ایتالیاست و تعقیب کنندگانش هم اقبال زیادی در این مسیر پر پیچ و خم ندارند.

اینتر یک بازی کمتر کرده، اما در هر بازی خوب عمل کرده است و این مابه‌التفاوت چیزی است که در این فصل میان بالانشینان ایتالیا شاهد هستیم. میلانِ پیولی اگرچه در طی فصل بارها و بارها به صدرنشینی چشمک زده بود ولی در آخر نتوانست در کورس با کنته پیروز شود.

از سوی دیگر آندره آ پیرلو روزهای ناامید کننده ای را پشت سر می‌گذارد و کسب تساوی برابر تورینو نیز یکی دیگر از اتفاقاتی است که می‌تواند نسخه هافبک سابق یووه را در این تیم بپیچد، آن هم در شرایطی که بازیکنان این تیم از جمله رونالدو به هیچ وجه از شرایط راضی نیستند.

قطعاً تمام اینتری های شهر میلان این روزها شادند و می‌دانند که پس از سال‌ها ممکن است دوباره در پایان فصل با هدایت مربی خوش فکرشان یعنی آنتونیو کنته دوباره اسکودتو را بالای سر ببرند و به سلطه چندین و چند ساله بانوی پیر پایان دهند.

کد خبر 484778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.