ثبت نام از داوطلبان شوراهای روستا از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: ثبت نام داوطلبان شوراهای روستایی از دوشنبه ۱۶ فروردین همزمان با سراسر کشور در استان نیز آغاز می‌شود.

نورمحمد فردی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مقدمات کار طبق قانون و جدول زمان بندی انتخابات فراهم شده و از روز دوشنبه ۱۶ فروردین داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستایی می‌توانند به مدت یک هفته برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه آغاز و تا پایان ساعت ۱۸ عصر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه مجموعا به مدت ۷ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر ادامه خواهد داشت.

فردی ادامه داد: داوطلبان به چهار روش می‌توانند ثبت نام کنند که روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی، بارگذاری از پورتال وزارت کشور و دریافت کد رهگیری است.

وی خاطرنشان کرد: روش دوم ثبت نام از طریق نسخه کامپیوتری و دریافت کد رهگیری و روش سوم ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری روش چهارم ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌های استان از ساعت ۸ الی ۱۸ عصر روزهای ثبت نام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تاکید کرد: برابر ماده ۳۲ قانون بندهای ۱،۲،۳ مسئولینی که مشمول استعفا می‌شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست مشغول نباشند و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه دهند.

فردی با اشاره به این که تمهیدات و زیر ساخت لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است افزود: برنامه ریزی لازم شده که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها علاوه بر این که باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود باعث اتحاد، انسجام و استحکام نظام نیز خواهد بود بنابراین از کلیه کسانی که تمایل و شرایط لازم را برای ثبت نام دارند دعوت می‌شود در فرصت تعیین شده برای ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر 484764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.