شهردار بیرجند: شهرداری یک ریال بدهی ندارد

شهردار بیرجند گفت: در حال حاضر شهرداری بیرجند یک ریال بدهی ندارد و تمامی پرداختی‌های کارکنان به‌روز است.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید در دیدار با اعضای شورای اسلامی این شهر افزود: سنوات بازنشستگان نیز در کمتر از یک هفته پرداخت می‌شود همچنین به رغم اجرای پروژه‌های کلان مانند فرهنگسرا و بوستان کاج، دغدغه‌ای در خصوص پرداخت پیمانکاران وجود ندارد و در مجموع حال شهرداری خوب است.

وی گفت: در مدت باقیمانده با تلاش و دلسوزی مضاعف همه توان خود را در راستای خدمت به شهروندان به کار می‌گیریم تا خللی بر روند اجرایی پروژه‌های شهرداری وارد نشود و عهدی که با شورا و مردم بستیم را عملی کنیم.

شهردار بیرجند با اشاره به شرایط موجود در جامعه گفت: اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر اقدامات شرایط تحریم نبود و شهرداری با تلاش مضاعف تمامی پروژه‌های شهری را کم کم به نتیجه رساند و برخی نیز در شش ماه پیش رو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر آسفالت معابر در سال ۱۴۰۰ افزود: آسفالت و خط‌کشی معابر و بهسازی مبلمان شهری با نصب استرابورد و سبک کردن میادین از بنرهای تبلیغاتی در دستور کار قرار گرفته است و در سال جدید هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و همه تلاش مجموعه شهرداری بر اتمام پروژه‌های موجود متمرکز خواهد شد.

جاوید اظهار کرد: پروژه‌های بسیار بزرگی در راستای خدمت به شهروندان آغاز شد که برخی به بهره‌برداری رسید و برخی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد آماده بهره‌برداری در این دوره است.

وی از جمله این پروژه‌ها به پارکینگ حکیم نزاری، دیوار یخدان، توسعه آرامگاه حکیم نزاری، فرهنگسرای شهر، بوستان کاج، میدان شهدا، میدان آیت الله عبادی، رودپارک مهرشهر، بهسازی و زیباسازی ورودی شهر از سمت پلیس راه و حفر یک حلقه چاه، میدان اجتماعات و باغ مفاخر، بوستان حاشیه بند دره، فاز یک بوستان الهیه، جایگاه پسماند و آغاز عملیات اجرایی پارک احمدی روشن اشاره کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 484747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.