بازیکنانمان فعل خواستن را صرف کرده اند/ با این روند پیش برویم سهمیه آسیایی می گیریم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مجتبی حسینی در اردو تفکرات خود را به بازیکنان منتقل کرد و تا حدودی نظم و کار تیمی را به آن‌ها یادآوری کرد. این مربی شبانه روز برای تیم زحمت می‌کشد، دیروز به صنعت نفت موقعیت ندادیم و این به خاطر پرس تیمی بود که با نظم کامل بچه‌ها انجام دادند.

کمال حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی ذوب آهن و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از روز سوم سال جدید تمرینات را به صورت اردو پنج در دو نوبت صبح و عصر شروع کردیم که ۹ جلسه تمرین پرفشار داشتیم. بازیکنان انگیزه بالایی دارند و فعل خواستن را صرف کردند تا با همین افرادی که داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی ادامه داد: مجتبی حسینی در اردو تفکرات خود را به بازیکنان منتقل کرد و تا حدودی نظم و کار تیمی را به آن‌ها یادآوری کرد. این مربی شبانه روز برای تیم زحمت می‌کشد، دیروز به صنعت نفت موقعیت ندادیم و این به خاطر پرس تیمی بود که با نظم کامل بچه‌ها انجام دادند. هر جای زمین توپ از دست می‌رفت، درهمان نقطه دوباره توپ را پس می‌گرفتیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان این که چهار بازیکنی که حسینی به تیم اضافه کرد تأثیرگذار هستند، تصریح کرد: امیدوارم روند خوب تیم ذوب آهن ادامه دار باشد و در بازی با پدیده دست پر به خانه برگردیم تا لیگ را راحت تر ادامه بدهیم، شرایط سختی داریم از هواداران خوب و صبور تیم ذوب آهن می‌خواهیم باز هم حمایت کنند تا این تیم را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

حسینی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر این که آیا موفقیت‌های ذوب آهن مقطعی است یا خیر؟ گفت: وقتی یک مربی در نیم فصل به تیمی که شرایط ایده آلی ندارد اضافه می‌شود تفکرات خاص خود را دارد، فکر نمی‌کنم موفقیت‌های ذوب آهن مقطعی باشد و اگر با همین روند پیش برویم برای سال آینده می‌توانیم سهمیه آسیا کسب کنیم.

وی اضافه کرد: از بازی اولی که حسینی به ذوب آهن آمد کم اشتباه ظاهر شدیم و این را هواداران به خوبی متوجه می‌شوند. نیم فصل اول هم همین تیم را داشتیم، اما عامل اصلی تغییر در نیم فصل دوم حسینی است و بعد از آن تلاش خود بازیکنان که با تمام وجود کار می‌کنند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص عملکرد میلاد جهانی، خاطر نشان کرد: میلاد جهانی مقابل صنعت نفت آبادان موقعیت‌های زیادی به دست آورد و دیدم که می‌خواست گل بزند. هیچ شخصی را در ذوب آهن به اجبار نگه نمی‌داریم زیرا هر بازیکنی آرزو بازی در این باشگاه را دارد.

حسینی افزود: این برد شیرین را نخست به هواداران و بعد از آن به مدیران، کارگران و کادر فنی ذوب آهن تقدیم می‌کنیم. امیدوارم نتیجه زحماتی که می‌کشیم را در آخر فصل با یک جایگاه مناسبی ببینیم.

کد خبر 484742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.