پیشرفت ۸۰ درصدی مجموعه جمعه بازار شهید شوشتری مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: مجموعه جمعه‌بازار شهید شوشتری باهدف ساماندهی بازارچه‌ها و مشاغل شهری و رفع موانع برای عرضه مستقیم محصولات به متقاضیان احداث شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از معضلات همشهریان جهت دسترسی به این مجموعه، عبور و مرور از پل انتهای پنجتن به دلیل کم‌عرض بودن و ایجاد ترافیک بوده است، در این راستا احداث پل با ۷۵ متر طول و عرض ۱۲ متر بااعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین تعریض مسیر دسترسی بافاصله دو کیلومتری تحت نظارت این مجموعه باهدف رفع موانع برای دسترسی آسان همشهریان در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: مجموعه جمعه‌بازار شهید شوشتری باهدف ساماندهی بازارچه‌ها و مشاغل شهری و رفع موانع برای عرضه مستقیم محصولات به متقاضیان شامل سه هزار و ۷۲۶ جایگاه در ابعاد دو در دو متری است که در جهت بهسازی و نوسازی محیط، احداث ۹ لاین سکوی بتنی جهت مناسب‌سازی چیدمان غرف و محوطه‌سازی استاندارد و همچنین بازپیرایی فضای سبز بااعتبار ۳۳ میلیارد ریال در دستور کار قرارگرفته و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ساختمان اداری این مجموعه نیز در حال برگزاری استعلام و پیگیری جهت احداث بوده و همچنین برای برقراری ارتباط به‌صورت بی‌سیم در بستر شبکه، نصب سیستم صوت (بلندگو و آمپلی‌فایر) به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال شهروندان انجام شده است.

کد خبر 484731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.