تجدید نظر در طرح تفصیلی شهر ساری در مراحل پایانی

معاون شهرسازی، معماری و امور مناطق شهرداری ساری گفت: تجدیدنظر در طرح تفصیلی شهر ساری ‏در مراحل پایانی قرار دارد.‏

به گزارش ایمنا، سید حمزه حسینی سیدی اجرای طرح تفصیلی در پروژه‌های شهری را لازم‌الاجرا دانست و اظهار کرد: تهیه طرح تفصیلی تجدید نظر شهرداری ساری در مراحل پایانی است.

وی با اشاره به تأکید سرپرست شهرداری مبنی بر نظارت بر روند ساخت‌وسازها در سطح شهر، گفت: این حوزه نسبت به ساخت‌وسازهای بدون مجوز و نیز صدور پروانه با رعایت تمام ضوابط دقت و نظارت بیشتری خواهد داشت.

معاون شهرسازی، معماری و امور مناطق شهرداری ساری، واحد مرتبط با شهرسازی را مهم‌ترین رکن درآمدی شهرداری‌ها دانست و گفت: پویایی این حوزه می‌تواند به توسعه عمران و آبادانی شهر ساری بیانجامد از این‌رو بنا داریم در سال جاری با هدف گذاری این موضوع در حوزه شهرسازی خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان مرکز استان ارائه کنیم.

وی توجه به بافت‌های فرسوده شهر و احیای آن در کنار یکپارچه‌سازی ارائه خدمات عمرانی به تمام محلات از برنامه‌های سال جدید عنوان کرد و افزود: قطعاً نگاه به توسعه عمران و آبادانی هر سه منطقه شهری یکسان و بر پایه توسعه متوازن خواهد بود.

حسینی سیدی افزود: از شهروندان ساروی به خصوص سازندگان اماکن مسکونی و تجاری انتظار داریم ضمن مشارکت در برنامه‌های شهرداری ساری، پیش از احداث بنا، نسبت به انجام فرآیند قانونی اخذ مجوزات از شهرداری اقدام کنند تا مسیر توسعه ساخت‌وسازها در شهر ساری بر اساس ضوابط فنی و مهندسی پیاده‌سازی شود و حقی از شهر و شهروندان تضییع نشود.

کد خبر 484706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.