قیمت مرغ در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی قیمت مرغ در کمیسیون متبوعش خبر داد.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستور جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در راستای تنظیم بازار جلساتی را در هفته‌های پایانی سال ۹۹ با حضور وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار کرد؛ بر همین اساس امروز نیز این کمیسیون نشستی با هدف بررسی عملکرد این دو وزارتخانه در روزهای پایانی سال برگزار خواهد کرد.

وی افزود: متأسفانه اصلاحات لازم از سوی دو وزارتخانه مذکور در خصوص تنظیم بازار شب عید در روزهای پایانی سال رخ نداد، در صورتی که انتظار می‌رفت با قرار گرفتن ارز ترجیحی در اختیار مرغداران قیمت مرغ تولیدی کاهش یابد، اما متأسفانه طی روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ در بازار بودیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بررسی عملکرد تنظیم بازار در روزهای پایانی سال ۹۹ و آغاز سال ۱۴۰۰ خواهد پرداخت همچنین رسیدگی به برنامه‌های دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه هفته جاری نیز وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌ها و نما گره‌ای اقتصادی به کمیسیون دعوت شده‌اند و اصلاح قانون اوراق بهادار (بورس) نیز در همین روز صورت خواهد گرفت.

کد خبر 484703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.