واکنش عضو شورای شهر اصفهان به انتشار یک فایل در شبکه‌های اجتماعی

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پخش صوت و تصویر تقطیع شده از جلسات خصوصی که مربوط به دو سال پیش بوده و بیشتر جنبه تخریبی و انتخاباتی دارد را خلاف عرف و منطق می‌دانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: فایلی تقطیع شده از جلسات خصوصی با اهداف تفرقه‌افکنانه توسط افرادی به بهانه دفاع از علما در فضای مجازی منتشر شده است؛ انتشار این فایل غیر قانونی، غیر اخلاقی و غیر منطقی بوده و یک خیانت و خباثت است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه اختلاف و اظهارنظر منفی علیه شهرداری و کارکنان آن ندارد، افزود: همچنان خدمات شهردار اصفهان و کارکنان شهرداری را با ارزش می‌شمارم و پخش صوت و تصویر تقطیع شده از جلسات خصوصی که مربوط به دو سال پیش بوده و بیشتر جنبه تخریبی و انتخاباتی دارد را خلاف عرف و منطق می‌دانم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعاتی که جامعه را دچار به هم ریختگی می‌کند نباشیم زیرا تکرار این اتفاقات به نفع مردم و علما نیست.

زندآور ادامه داد: تکرار چنین موضوعاتی در آینده از مراجع قضائی و امنیتی پیگیری خواهد شد بنابراین بار دیگر تاکید می‌کنم که باید از تکرار این اتفاقات پرهیز شود.

کد خبر 484692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.