آخرین مانع بلوار ولایت خرم آباد برداشته شد

شهردار خرم آباد از برداشتن آخرین مانع ایجاد باند کندرو بلوار ولایت این شهر خبر داد.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: در چند سال اخیر روند ایجاد دو باند کندرو رفت و برگشت بلوار ولایت با موانع زیادی روبه رو بود که باعث بروز مشکلاتی در تردد خودروها و شهروندان شده بود.

وی افزود: سال گذشته با توافق مالک یک ملک در ابتدای نگارستان ۱۲ تخریب شد و در چند روز گذشته هم آخرین ملک با ۱۳۰ مترمربع مساحت که مانع بزرگی در ایجاد باند کندرو بلوار ولایت محسوب می‌شد به ارزش تقریبی ۱/۵ میلیارد تومان در توافق با مالک تخریب شد و بدین ترتیب با برداشتن این موانع، باندهای کندرو بلوار ولایت خرم آباد آزاد شد و تردد بدون دغدغه در آنها در جریان است.

شهردار خرم آباد اظهار کرد: در ماسور نیز یک ملک جنب پل هوایی تخریب و هزینه دو ملک دیگر نیز پرداخت شده است اما مالک همچنان از تخلیه آنها خودداری می‌کند.

وی گفت: اگر مقاومت مالک همچنان ادامه یابد و از تخلیه این دو ملک خودداری کند به ناچار با کمک از دستگاه قضا نسبت به صدور حکم تخریب و برداشتن این موانع هم در باند کندرو بلوار بهارستان در ماسور اقدام خواهیم کرد.

شریفی مقدم با بیان این که در چند سال گذشته تعریض معابر برای دسترسی سریع و مناسب شهروندان جهت استفاده از فضاهای شهری و معابری عمومی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، تصریح کرد: شهرداری خرم آباد قبلاً در توافق با نیروی انتظامی از بلوار زرین‌کوب عقب نشینی کرده بود همچنین توافقاتی با ارتش صورت گرفته که بزودی شش هکتار به فضای عمومی شهر اضافه خواهد شد.

کد خبر 484685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.