واکسیناسیون ۶۰ درصد نیروهای خدماتی شهرداری آمل

شهردار آمل از واکسیناسیون ۶۰ درصد نیروهای خدماتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی از واکسیناسیون ۶۰ درصد نیروهای خدماتی خبر داد و گفت: در مرحله نخست از تزریق واکسن علیه کرونا تعداد ۵۶ نفر از پاکبانان آملی در برابر کرونا واکسینه شدند و امروز (شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰) نیز تعداد ۸۸ نفر از پاکبانان شریف در بیمارستان امام رضا (ع) آمل واکسن کرونا دریافت کردند.

وی افزود: خوشبختانه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه‌ها و بخش عمومی جامعه به پاکبانان زحمت کش و آسیب پذیر در برابر این بیماری رسیده است و با مشارکت شبکه بهداشت شهرستان در این مرحله در مجموع ۱۴۴ پاکبان شهرداری آمل در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

«احمدعلی رمضانی» رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل در حاشیه تزریق واکسن کرونا به پاکبانان آملی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهرداری در یک سال گذشته و شرایط سخت کرونایی گفت: ۱۵۰۰ دوز واکسن برای تزریق به بخش عمومی، کادر درمان و بیماران خاص شهرستان آمل اختصاص داده شد که تا کنون یک هزار و ۲۴۰ دوز از آن در دو بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان امام خمینی (ره) تزریق شد و مابقی نیز طی روزهای آتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌ها تعداد بیماران کرونایی در شهرستان رو به افزایش است و وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است و تست چهار نفر از همشهریان آملی به کرونا نوع انگلیسی، مثبت شد.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان مهمترین اصل برای مقابله با ویروس کرونا دانست و تا زمان اتمام واکسیناسیون برای تمام گروه‌ها و افراد جامعه رعایت این اصول اجتناب ناپذیر است.

کد خبر 484677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.