سایپا_سپاهان/ فرصت طلایی برای استحکام صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار رسمی خود در سال جدید در تهران به مصاف سایپا می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان

دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه: دستگردی تهران

داور: کمیل غلامی

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان یک- سایپا یک

فرصت طلایی سپاهان برای افزایش اختلاف در صدر

سال ۹۹ برای سپاهان شیرین به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا در آخرین دیدار سال گذشته موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر تراکتور را شکست دهند تا به لطف گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس یک رتبه در جدول صعود کنند و سال را با صدرنشینی به پایان برسانند.

سال ۱۴۰۰ اما برای سپاهان با یک مأموریت مهم آغاز می‌شود که آن حفظ صدرنشینی است. طلایی پوشان که در پایان هفته گذشته صدرنشین جدول بودند روز گذشته با تک امتیازی که پرسپولیس از پدیده در مشهد گرفت به رتبه دوم تنزل کردند، با این حال هرچند سپاهان با یک تساوی هم به صدر جدول بازمی‌گردد اما شاگردان محرم نویدکیا اگر بتوانند سایپا را شکست دهند و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند این بار به لطف امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار می‌گیرند. فرصتی طلایی برای سپاهان که خوب می‌داند باید نهایت استفاده را از آن ببرد و تا قبل از هفته‌های پایانی که دیدارهای سختش آغاز می‌شود اختلافی قابل توجه در صدر جدول داشته باشد.

سپاهان در حالی به مصاف سایپا می‌رود که در ۵ دیدار اخیر خود در لیگ برتر به ترتیب برابر ذوب آهن، استقلال، گل گهر، آلومینیوم و تراکتور به پیروزی رسیده است و اگر دیدار جام حذفی برابر مس رفسنجان را هم در نظر بگیریم، تعداد بردهای متوالی سپاهان به عدد ۶ می‌رسد. با این حال شاگردان محرم نویدکیا مستحکم کردن صدرنشینی خود سخت به دنبال هفتمین پیروزی متوالی در دیدارهای رسمی هستند.

مصاف با سایپا اما برای سپاهان اصلاً آسان نیست، شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا که در بازی تدافعی و گرفتن تساوی از حریفان تبحر دارند در این فصل نتایج خوبی برابر تیم‌های مدعی گرفته‌اند و در دیدار رفت برابر سپاهان نیز موفق شدند سپاهان را با نتیجه تساوی که در دقایق پایانی بازی کسب شد متوقف کنند. البته سایپا در نیم فصل دوم نتایج جالبی نگرفته است و از ۳ دیدار برابر پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و نساجی تنها یک تساوی برابر نفت کسب کرده است و دو دیدار دیگر را باخته است.

نتایج روز گذشته هفته نوزدهم لیگ برتر از سوی دیگر برای سایپا بسیار خطرناک بود سایپا در انتهای جدول نساجی و ذوب آهن را پایین‌تر از خود می‌بیند و پیروزی هر دو تیم برابر رقبایشان باعث شد اختلاف سایپا با منطقه سقوط به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند اتفاقی که برای این تیم بسیار خطرناک است و شاید باعث انگیزه دو چندان برای نتیجه گرفتن در دیدار فردا باشد.

سپاهان در حالی به مصاف سایپا می‌رود که بازیکنی از این تیم محروم نیست و در بین بازیکنان ثابتش نیز مصدومی ندارد.

ترکیب احتمالی سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، حسین ماهینی، رضا علیاری، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، محسن مسلمان، حسین کامیاب، حسین مالکی، رضا جعفری و مجید علیاری

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

کد خبر 484649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ابوالفضل شیخ ذکریا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    1 2
    سپاهان باید این بازی رو ببره تا صدر نشین بشه