داوری حق تیم مارا ضایع کرد/ بازیکنان ما نیز روی چمن بلند بازی کردند

سرمربی تیم پدیده گفت: داور قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد، در ضد حمله‌ای که داشتیم شیری یا سرلک روی یار ما خطا انجام داد که صددرصد پنالتی بود.در جریان علت بلندی چمن ورزشگاه نبودیم، بازیکنان ما نیز می‌خواستند روی زمین بازی کنند و گلی هم که زدیم روی زمین بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید فاضلی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: درود می‌فرستم به شرف بازیکنان‌مان که جانانه جنگیدند و طبق برنامه جلو رفتند. ما مقابل تیم بزرگ پرسپولیس استراتژی خاصی داشتیم. پرسپولیس به مراتب بهتر و هماهنگ‌تر از نیم‌فصل اول بازی می‌کند. ما در این بازی خیلی با برنامه پیش رفتیم و گل اول را زدیم؛ البته می‌توانستیم توسط بایرامی به گل دوم برسیم،؛اگر توپ وی گل می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم هم تیم ما و هم پرسپولیس می‌توانستیم به گل دوم برسیم، اما نشد.

وی در پاسخ به سوال اینکه برای بازی تدافعی در نیمه اول برنامه خاصی داشت، گفت: ما استراتژی خاصی داشتیم؛ می‌خواستیم از جلو پرس کنیم، اما کم‌کم خود به خود به عقب کشیدیم، اما اینکه برنامه ما باشد، نه این‌طور نیست؛ البته در نظر داشتیم بیشتر پاس‌کاری کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم پدیده در خصوص حرف گل‌محمدی مبنی بر عمدی بودن بلندی چمن ورزشگاه گفت: برای گل‌محمدی و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم. من چنین مسئله‌ای را تأیید نمی‌کنم. ما در جریان این موضوع نبودیم و بلندی چمن برای تیم ما هم بود. بازیکنان ما نیز می‌خواستند روی زمین بازی کنند و گلی هم که زدیم روی زمین بود.

فاضلی در خصوص عملکرد داوری، اظهار کرد: قضاوت در نیم اول خوب بود، اما در نیمه دوم نمی‌دام چرا جریان بازی برگشت به خصوص بعد از به ثمر رسیدن گل تغییر کرد. داور قرار نیست برای تیم حریف پنالتی بگیرد، اما طوری مدیریت شد که تیم حریف کم کم آمد و خیمه زد. خطاهایی که تیم داوری گرفت باعث شد که تیم پرسپولیس روی ما مسلط باشد و در همین جریانات به گل برسد. در ضد حمله‌ای که داشتیم شیری یا سرلک روی یار ما خطا انجام داد که صددرصد پنالتی بود. ۷۰ میلیون ایرانی این بازی را تماشا می‌کردند. از داوران می‌خواهیم که دقت بیشتری در قضاوت‌ها داشته باشند. ما به آن صحنه معترض هستیم، حق تیم‌مان ضایع شده است.

وی ادامه داد: دو بازیکن به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا امروز در ترکیب تیم ما حضور نداشتند، اما با این شرایط نفرات دیگر جانانه جنگیدند. تیمی که وحید امیری، آل‌کثیر و نورالله‌ی به عنوان یار تعویضی وارد می‌شوند نشان می‌دهند که تیم بزرگی است اما بازیکنان ما پا پس نکشیدند. تعویض‌های ما هم در خط جلو بود. خدا را شکر می‌کنیم که در این مسابقه سربلند بودیم.

کد خبر 484628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.