برای فدراسیونی که منافع باشگاه های خود را نمی بیند متاسفم

مربی تیم فوتبال تراگتور گفت: ما حق داریم برای بازی‌های آسیایی از واسعی استفاده کنیم. بازیکنی که اخلاق مدار است و حالا در قراردادش یک مشکلی به وجود آمده را خیلی راحت می‌شود بخشید تا بازیکنی که درگیری فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید عبداللهی پس از تساوی تراکتور در کنفرانس خبری اظهار کرد: در این تعطیلات سعی کردیم از نظر بدنی و کارهای تاکتیکی روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. تراکتور در حال پوست اندازی است و زمان می‌برد تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم و در تیم‌های دیگر هم چنین شرایطی را داشتیم، اما زمان نشان داد که توانستیم تغییرات ایجاد کنیم.

وی افزود: در جدول به کورس بر می‌گردیم؛ بازیکنان باید یاد بگیرند که طبق خلق و خوی خطیبی و فلسفه کاری وی، بدون ترس و با تمام وجود تمرین کنند و همان‌ها را به زمین مسابقه بیاورند. دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه اول سعی کردیم که آن چیزهایی که در نظر داشتیم را روی زمین بیاوریم، اما وزش باد این اجازه را به ما نداد.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: در نیمه دوم با تغییرات و صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم یک فوتبال باکیفیت و پرسرعت را ارائه دادیم، چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم و شاید خیلی از تیم‌ها اگر یکی از این موقعیت‌ها برایشان پیش بیاید آن را تبدیل به گل می‌کنند و عقب می‌نشینند و دنبال ضد حمله هستند.

عبداللهی با بیان اینکه از نوع بازی بازیکنان در نیمه دوم راضی هستیم، تصریح کرد: از نتیجه بازی راضی نیستیم، در هر بازی برای برد می‌رویم و بازیکنان یاد می‌گیرند چگونه با تمام وجود برای تیم خود بازی کنند و شاید از اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

وی افزود: مس تیم کوچکی نیست، این تیم با وجود اینکه تازه به لیگ برتر آمده اما یقه تیم‌های بزرگ را گرفته است. تراکتور وارد یک فاز جدیدی از فوتبال خواهد شد و خیلی بهتر از گذشته برای آذربایجان تلاش خواهد کرد. در تمرینات به بازیکنان می‌گوئیم که همه کارهایشان را با تمام وجود و انرژی انجام دهند، با تیمی شروع کردیم که از نظر روحی کمی نوسان داشت و هنوز هم از نظر روحی و فوتبالی نگران این تیم هستم. روح و روان خیلی تأثیر گذار است، با تمرین از نظر تکنیک پیشرفت می‌کنیم و ضربه می زنیم اما ضرباتی که گل نمی‌شود به مسائل روحی و روانی مربوط است.

مربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص فدراسیون فوتبال، گفت: از فدراسیون فوتبال گلایه دارم، اول اینکه در لیگ برتر یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می‌کند و با نامه نگاری بلافاصله تنبیهی که برایش در نظر گرفته بودند را کم کرده و بازی می‌کند. سعید واسعی را به خاطر تخلف اداری که صورت گرفته کمیته انضباطی محروم کرده است، در آستانه لیگ قهرمانان آسیا که ملی محسوب می‌شود از طرف کشور ایران حضور پیدا می‌کنیم بارها به کمیته انضباطی، استیناف و فدراسیون نامه زدیم که پنج روز از محرومیت او را کم کنند تا بتوانیم در بازی با مس از این بازیکن استفاده کنیم که پیش بازی باشد برای بازی‌های آسیا ولی نامه‌های ما را اصلاً جواب ندادند.

عبداللهی ادامه داد: متأسفم برای فدراسیونی که منافع باشگاه‌هایش را در نظر نمی‌گیرد، باشگاه حق دارد که این گله را داشته باشد. ما حق داریم برای بازی‌های آسیایی از واسعی استفاده کنیم. بازیکنی که اخلاق مدار است و حالا در قراردادش یک مشکلی به وجود آمده را خیلی راحت می‌شود بخشید تا بازیکنی که درگیری فیزیکی داشته است. وقتی استفاده از هدست برای داوران مهیا نیست چگونه ادعا می‌کنیم که می‌خواهیم برای فوتبال ایران VAR بیاوریم. داور چهارم امروز یکسری از اشتباهات داور را می‌دید ولی بخاطر اینکه هیچ بی سیم و هدست نبود نمی‌توانست آنها را انتقال دهد. فکر می‌کنم که به جای شعار دادن باید کمی هم عمل کنیم. در لیگ برتر داوران ما هدست و گوشی ندارند که امروز تیم ما و فردا تیم‌های دیگر متضرر می‌شوند.

کد خبر 484627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.