استقلال ۱۴۰۰ را با تساوی برابر پیکان شروع کرد

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم های استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۰_۰ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران امروز -شنبه ۱۴ فروردین- از ساعت ۱۸:۵۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پیکان بود که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان

ورزشگاه: آزادی

گل‌ها: _____

اخطار: حسین پور امینی (دقیقه ۲۸ از پیکان)، شیخ دیاباته (دقیقه ۳۰ از استقلال)، نادر محمدی (دقیقه ۳۱ از پیکان)، داریوش شجاعیان (دقیقه ۶۶ از استقلال)، محمد حسین مرادمند (دقیقه ۷۶ از استقلال)

اخراج:

استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری (احمد موسوی، دقیقه ۸۳)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، متین کریم‌زاده (مهدی قائدی، دقیقه ۴۵)، داریوش شجاعیان (آرش رضاوند، دقیقه ۸۷)، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته (آرمان رمضانی، دقیقه ۸۳).

سرمربی: فرهاد مجیدی

پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرزجدی، آرش قادری، نادر محمدی، محمد خدابنده لو (اسماعیل بابایی دقیقه ۸۲)، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، محمد امین درویشی (ابراهیم صالحی، دقیقه ۶۲)، علی قربانخانی (علی عبدالله زاده دقیقه ۹۰)، سامان فلاح و رضا جبیره (امیر جبیره دقیقه ۶۲).

سرمربی: مهدی تارتار

داور: رضا کرمانشاهی

شرح بازی:

با شروع بازی در نیمه نخست استقلالی‌ها بیشتر صاحب توپ بودند اما پیکانی‌ها اجازه ایجاد موقعیت به آبی‌پوشان را نمی‌دادند. پیکانی‌ها نیز بیشتر از توپ‌های بلند استفاده می‌کردند و در دفاع نیز استقلالی‌ها از جلو فشار می‌گذاشتند و شاگردان تارتار نیز در نیمه دفاع می‌کردند و چشم به توپ‌گیری لحظه‌ای داشتند. در ادامه نیمه اول استقلالی‌ها چندین موقعیت گلزنی داشتند و پیکان نیز چشم به اشتباهات آبی‌پوشان داشتند تا از آن استفاده کنند اما هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

در نیمه دوم این استقلالی‌ها بودند که سوار بر بازی بودند و موقعیت‌های متعددی را نیز ایجاد کردند و پیکانی‌ها نیز مانند نیمه دوم به فکر ضدحملات بودند اما موفق به ایجاد موقعیت آن‌چنانی نشدند. در دقایق پایانی نیز استقلالی‌ها با فشار زیاد نتوانستند گلزنی کنند تا بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

شرح گل: ____

دقایق حساس:

دقیقه ۳: پاس به عمق وریا غفوری برای فرشید اسماعیلی و ارسال خطرناک او که دروازه‌بان تیم پیکان به خوبی توپ را دفع کرد و اجازه نداد توپ به دیاباته برسد.

دقیقه ۸: آرمان قاسمی به زیبایی توپ را از روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه استقلال زد که با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: داریوش شجاعیان ضربه خطرناکی به سمت دروازه پیکان زد که دروازه‌بان تیم پیکان به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۱: میلیچ ارسال خوبی از روی کرنر داشت اما ضربه سر فرشید اسماعیلی به شکلی خطرناک راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۴۵+۲: ارسلان مطهری با یک پاس خوب دیاباته را در موقعیت گلزنی قرار داد اما نادر محمدی ضربه دیاباته را با تکل دفع کرد.

دقیقه ۴۷: فرشید اسماعیلی با ارسال پاس برای دیاباته او را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما ضربه دیاباته را دروازه‌بان پیکان به خوبی دفع کرد و اجازه گلزنی به مهاجم استقلال را نداد.

دقیقه ۵۷: مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی ارسالی انجام داد اما ضربه سر بازیکن استقلال شدت کافی را نداشت و رضایی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۵: ارسال میلیچ از سمت چپ به طرز خطرناکی داشت وارد دروازه استقلال می‌شد اما سنگربان تیم پیکان اجازه ورود توپ به دروازه را نداد.

دقیقه ۹۰+۳: ارسال خوب احمد موسوی به روی دروازه پیکان و ضربه سر خطرناک فرشید اسماعیلی که از کنار دروازه به بیرون رفت.

کد خبر 484625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.