انتظار پیروزی در این بازی را داشتم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: انتظار داشتم در بازی امروز که تمام برنامه‌ریزی روی کسب تمام امتیازات بود را با برد به پایان برسانیم ولی قسمت نبود. به تراکتور خسته نباشید می‌گویم و برایشان در آسیا از آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی پس از تساوی مقابل تراکتور در کنفرانس خبری اظهار کرد: روز گذشته پرواز ما تأخیر داشت و من نتوانستم به کنفرانس خبری برسم که بابت آن عذر خواهی می‌کنم. به مجموعه تیم تراکتور، رسول خطیبی و همکارانش خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم؛ یک بازی پیچیده فنی شاهد بودیم و برای ما از این بابت خوب نبود که نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: از دو موقعیت دروازه خالی را در نیمه اول و دوم استفاده نکردیم، سعی داشتیم بازیکنان تأثیر گذار تراکتور را کنترل کنیم. یک اشتباه داشتیم که عباس زاده با ضربه سر روی دروازه ما خطر ایجاد کرد، برای تیم ما بازی بدی نبود؛ زیرا در بازی رفت برابر استقلال، گل گهر و تراکتور شکست خورده بودیم و در نیم فصل دوم توانستیم از هر سه تیم امتیاز بگیریم که دو عدد از این رقابت‌ها خارج از خانه بود.

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه مسیرهای رشد را به مرور زمان جلو می‌رویم، تصریح کرد: انتظار داشتم در بازی امروز که تمام برنامه‌ریزی روی کسب تمام امتیازات بود را با برد به پایان برسانیم ولی قسمت نبود. به تراکتور خسته نباشید می‌گویم و برایشان در آسیا از آرزوی موفقیت می‌کنیم. امروز در ترکیب اصلی هومن ربیع زاده ره به عنوان یک بازیکن جوان در خط دفاع داشتیم و سعی می‌کنیم از جوانان استفاده کنیم.

ربیعی اضافه کرد: با توجه به نتایجی که گرفته می‌شود و نزدیکی امتیازات، مبارزه برای بقا تا روز آخر ادامه خواهد داشت، اگر مقداری در یک سری سبک‌های بازی بهتر شده‌ایم، دلیل آن تمرینات مداوم است که باید در جلوی زمین و بحث تمام کنندگی خیلی بهتر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید همه کشور از شر کرونا رهایی پیدا کنند تا مردم بتوانند با آرامش بیشتری زندگی کنند. از مهمان نوازی مردم تبریز تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که چهار سال در مجموعه شهرهای ترک زبان کار کرد.

کد خبر 484621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.