بلندی چمن ورزشگاه از قبل طراحی شده بود/ بخاطر عملکرد ضعیف ناظر بازی متاسفم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بلندی چمن ورزشگاه را از قبل طراحی شده می‌داند، گفت: بله من فکر می‌کنم این موضوع از قبل طراحی شده بود. به خاطر عملکرد ضعیف ناظر بازی هم ابراز و تأسف می‌کنم؛ زیرا وظیفه ناظر بازی است که قبل از بازی به ورزشگاه بیاید و وضعیت چمن را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از تساوی مقابل شهر خودرو، اظهار کرد: امروز بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم بازی خوبی از خود نشان دادند. نیمه اول بازی یکطرفه بود و ما سایت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها خوب استفاده نکردیم. موقعیت غافلگیر کننده گل خوردیم برای خودم نیز جای تعجب و سوال است که چرا از روی یک اوت دستی گل دریافت کردیم. اعلام آن اوت به سود حریف درست نبود، اما در مجموع در نیمه دوم سعی کردیم تا نتیجه را جبران کنیم. برای اینکه برنده بازی شویم موقعیت داشتیم پس از گل تساوی می‌توانستیم گل‌های دیگری نیز به ثمر برسانیم، اما امروز از روزهایی بود که هرچه به سمت دروازه شوت می‌زدیم وارد دروازه نمی‌شد؛ دلیل این موضوع چمن‌های بلند ورزشگاه امام رضا بود.

وی با اشاره به چمن ورزشگاه امام رضا (ع) صریح کرد: بلند بودن چمن آن هم برای چنین بازی عجیب است دو تیم بازیکنان فنی زیادی دارند و ورزشگاه هم واقعاً زیباست، اما چمن ورزشگاه کیفیت خوبی نداشت و خیلی بلند بود. برای افرادی که این کار را انجام داده‌اند، متأسف هستم و دو سالی که در مشهد مربی بودم چمن ورزشگاه امام رضا را تا این اندازه بلند نبود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ سوال که آیا این موضوع را از قبل طراحی شده می‌داند، گفت: بله من فکر می‌کنم این موضوع از قبل طراحی شده بود. به خاطر عملکرد ضعیف ناظر بازی هم ابراز و تأسف می‌کنم؛ زیرا وظیفه ناظر بازی است که قبل از بازی به ورزشگاه بیاید و وضعیت چمن را بررسی کند، اما متأسفانه هیچ اقدامی صورت نپذیرفته بود. چمنی با این بلندی برای بازی اصلاً مناسب نیست. صد در صد موضوع از قبل طراحی شده بوده است.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تغییرات تیم پدیده از زمان سرمربیگری وی تا کنون، گفت: از زمانی که هدایت تیم پدیده بر عهده داشتم، تغییرات زیادی در این تیم به وجود آمده و بازیکنان و مدیریت آن عوض شده اند. آن چیزی که مشخص بوده این است که تیم پدیده در آرامش به سر می‌برد. زمانی که فرهاد حمیداوی به پدیده آمد برای این تیم زحمات بسیاری کشید. خاطرات خیلی خوبی با تیم پدیده دارم و هیچ وقت سرمربیگری‌ام در تیم پدیده را فراموش نمی‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص بدهی تیم پرسپولیس به شهر خودرو برای رضایت نامه‌اش هم گفت که فکر می‌کنم دو قسط از این بدهی باقی مانده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس با وجود قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، مهدی مهدیخانی و شهریار مغانلو و مهدی ترابی را از تیم‌های خارجی جذب کرده است و برای موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازیکنان دیگری نیز دارد، اظهار کرد: تیم‌های ایرانی که به لیگ قهرمانان وارد می‌شوند با امکانات و بازیکنان خوبی به این تورنمنت می‌آیند. به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها، تصمیم گرفته شد که بازیکنان خارجی در تیم‌های کشورمان حضور نداشته باشند. این موضوع می‌تواند روی کیفیت تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان تأثیر منفی بگذارد. تیم‌های آسیایی با تمام قدرت به این مسابقات می‌آیند. سال گذشته بازیکنان ما نشان دادند غیرت و تعصب ایرانی می‌تواند بر پول و امکانات تیم‌های دیگر غلبه کند، هر چند ممکن است این اتفاق نیفتد.

گل محمدی با اشاره به عملکرد عیسی آل کثیر بعد از ورود به زمین، گفت: عیسی دقایق کمی در بازی بود و نیاز به زمان بیشتری دارد تا به شرایط خوب خود برسد و زحماتش را فراموش نمی‌کنیم. عیسی با پای شکسته ۵-۴ بازی خوب برای پرسپولیس انجام داد. توجهمان به این بازیکن است و کم کم وی را وارد ترکیب می‌کنیم. امیدوارم بتواند در لیگ و آسیا به تیم کمک کند.

وی در خصوص علت مصدومیت سید جلال حسینی گفت که دقیق نمی‌دانم، اما احساس درد در پای خود داشت و به همین دلیل بیرون آمد.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دلیل غیبت فرشاد فرجی مقابل پدیده، گفت: وی مشکوک به کرونا است و به همین علت تصمیم گرفتیم وی را به مشهد نیاوریم و تحت نظر باشد. باید منتظر ماند تا ببینیم در دو روز آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گل‌محمدی در خصوص مشکل تمام‌کنندگی بازیکنان پرسپولیس و از دست دادن فرصت‌های متوالی مهدی عبدی، تصریح کرد: تیم‌ها از شرایط مسابقه دور هستند و فکر می‌کنم به همین علت نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. البته دو دلیل اصلی وجود دارد؛ در ابتدا دور بودن از شرایط بازی و دیگری بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) از دلایل این اتفاق بودند، واقعاً زمین ورزشگاه وضعیت عجیب و غریبی داشت. تحقیق کنید که چرا این موضوع وجود داشته است.

وی با اشاره به نیمکت نشینی احمد نورالله‌ی و وحید امیری، گفت: این دو بازیکن دربازی تیم ملی ۹۰ دقیقه حضور داشتند و بنظرم خسته بودند. در دیدار قبلی پرسپولیس و تیم ملی فشار زیادی روی آنها بود و برای همین ترجیح دادیم استراحت کنند. برنامه‌ریزی بازی‌های ما سنگین است؛ بازیکنان باید با استراحت بیشتری وارد مسابقات می‌شدند که این امر اتفاق نیفتاد. باید بازی‌ها را برای بازیکنان تقسیم بندی کنیم تا بتوانیم از آنها خوب استفاده کنیم.

کد خبر 484620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.