در تعطیلات توانستیم ایده ای که داریم را به بازیکنان انتقال دهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همیشه نتیجه یک بر صفر یک نتیجه خطرناک است، اما بازهم خدا را شکر می‌کنیم با یک بازی خوب و مقتدرانه که هیچ موقعیتی به حریف ندادیم توانستیم پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری اظهار کرد: از دقیقه یک تا آخر مسابقه روی بازی تسلط داشتیم. در هیچ بازی، ذوب آهن نتوانسته بود تا این میزان خلق موقعیت کند، ولی متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. همیشه نتیجه یک بر صفر یک نتیجه خطرناک است، اما بازهم خدا را شکر می‌کنیم با یک بازی خوب و مقتدرانه که هیچ موقعیتی به حریف ندادیم توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: از زحمات بازیکنانم تشکر می‌کنم. در روز سوم سال جدید که تمرینات را شروع کردیم با دل و جان کار کردند و این پیروزی را به هواداران و کارگران کارخانه ذوب آهن تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در اصفهان یک اردو پنج روزه و یک بازی دوستانه داشتیم، تصریح کرد: بازیکنان در این اردو تمرینات خوب و پرفشاری داشتند، زمانی به تیم اضافه شدم که وقت برای تمرین نداشتیم در این تعطیلات توانستیم ایده‌ای که برای فوتبال داریم را به بازیکنان انتقال دهیم و در ادامه دوازده روز زمان داریم تا مواردی که عقب ماندیم را جبران کنیم.

کد خبر 484617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.