فدراسیون به داوران جوان کمتر فرصت دهد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آن‌هایی که شایستگی قضاوت در لیگ برتر را دارند مشخص شدند و باتوجه به اینکه رقابت‌ها حساس شده، کمیته داوران باید از داوران با تجربه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیروس پور موسوی پس از شکست مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در کنفرانس خبری اظهار کرد: نیمه اول در اندازه نام تیم صنعت نفت آبادان نبودیم، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم به بازی برگشتیم که از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در این مسابقات بزرگ یک اشتباه کافی است تا امتیاز از دست بدهیم. متأسفانه امروز در نیمه اول اشتباهات بسیاری داشتیم، اما نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: از کوبل داوری گله دارم؛ وقت آن شده که فدراسیون به داوران جوان کمتر فرصت دهد، زیرا آن‌هایی که شایستگی قضاوت در لیگ برتر را دارند مشخص شدند و با توجه به اینکه رقابت‌ها حساس شده، کمیته داوران باید از داوران با تجربه استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه یک صحنه به من اخطار داده شد، کمیته داوران و کارشناسان آن را نگاه کنند اگر داور اشتباه نکرده بود من عذر خواهی می‌کنم، تصریح کرد: داور یک صحنه‌هایی را سوت می‌زد که مشخص نبود می‌خواهد چه کسی را راضی کند. در دقیقه ۹۲ خطا روی دروازه‌بان گرفته شد که در هیچ کجای دنیا چنین صحنه‌ای را خطا نمی‌گیرند.

پور موسوی اضافه کرد: با تمام احترامی که برای داوران این بازی قائل هستم، اما در اندازه این مسابقه نبودند. با توجه به اینکه تأثیری نداشتند، ولی اتفاقاتی را سوت می‌زد که تیم ما را اذیت کرد و باعث تشنج شد که هر دوتیم اعتراض داشتند.

کد خبر 484614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.