تعیین سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی محکوم است

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام خیانت آمیز و ضد اسلامی دولت بحرین علیه ملت فلسطین برای افتتاح سفارت در سرزمین‌های اشغالی و تعیین سفیر را محکوم کرد.

به گزارش ایمنا در بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی آمده است: بی تردید حکام بحرین و خائنان به آرمان فلسطین و قدس شریف هرگز نمی‌توانند با این اعمال بی‌ارزش بر خلاف اعتقادات مردم و ملت‌های خود و مسلمانان جهان، رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی را از نتیجه محتوم فروپاشی نجات دهند. فلسطین یک سرزمین اشغالی است و قدس و بیت‌المقدس به عنوان قبله اول مسلمین و مهد انبیا و معراج پیامبر اکرم (ص) به فلسطینی‌ها تعلق دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت مقاوم فلسطین با توکل به خداوند متعال و در سایه بیش از هفت دهه مقاومت و ایستادگی در مقابل تجاوزات رژیم نامشروع تروریست، نژادپرست و کودک کش صهیونیستی، سرزمین اشغالی فلسطین را با قدرت فرزندان خود و مقاومت آزاد خواهد کرد و طرح‌های سازش کارانه هرگز در اراده ملت و حامیان فلسطین خللی ایجاد نخواهد کرد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از همه مجالس حامی ملت فلسطین و آزادی‌خواهان خواست تا با محکوم کردن روند سازش از ملت فلسطین در مقابل ظلم و ستم اشغالگران صهیونیست و تجاوزات آنها حمایت کنند.

کد خبر 484599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.