شهربازی آبادان به علت فعالیت غیر مجاز پلمب‌ شد

شهردار آبادان گفت: شهربازی آبادان به دلیل فعالیت غیرمجاز در شامگاه جمعه (۱۳ بدر) پلمب شد.

به گزارش ایمنا، محمودرضا شیرازی اظهار کرد: شهرداری آبادان در طول چند روز گذشته و پس از بالا رفتن میزان ابتلاء به کرونا در جنوب غرب استان و به ویژه شهر آبادان با دقت و وسواس، پیگیر اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان به ویژه برای روز ۱۳ فروردین بود.

وی افزود: با تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و بستن مسیرهای دسترسی به آنها تمهیدات ویژه و اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

شهردار آبادان تصریح کرد: در ساعات پایانی روز جمعه شهربازی آبادان که طی قراردادی در اختیار بخش خصوصی قرار دارد بدون توجه به هشدارهای قبلی و به صورت خودسرانه اقدام به بازگشایی این مجموعه کرده و متأسفانه پذیرای تعدادی از شهروندان و میهمانان بوده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در شب‌های گذشته نیز اجازه فعالیت به این پارک داده نشده بود و بازگشایی در ساعات پایانی روز جمعه تأمل برانگیز و غیر قابل گذشت است.

شیرازی خاطرنشان کرد: شهرداری آبادان پس از کسب اطلاع از این اقدام خودسرانه، ضمن تعطیلی فوری و مجدد این پارک و قطع کامل برق مجموعه، مسئولیت هرگونه بی توجهی به مصوبات لازم‌الاجرای ستاد کرونا و بازی با جان مردم در ایام پیک ابتلاء به کرونا را متوجه متصدیان فعلی پارک و واحدهای فعال در آن می‌داند.

شهردار آبادان گفت: همچنین شهردار آبادان به دلیل این بی توجهی و سرپیچی آشکار از دستورالعمل‌های صادره، عاملان بازگشایی پارک و واحدهای فعالی که امشب در درون پارک حضور داشتند فسخ قرارداد و به مراجع قانونی و ذیصلاح معرفی کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 484572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.