قطار شهری شیراز ۱۴ فروردین ماه بازگشایی شد

فعالیت قطار شهری کلانشهر شیراز که به دلیل انجام تعمیرات از اواخر اسفندماه ۹۹ تعطیل شده بود از امروز_ شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ _ از سر گرفته شد.

به گزارش ایمنا، امین بیات، مسئول روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شیراز گفت: فعالیت قطار شهری این کلانشهر که به دلیل انجام تعمیرات از اواخر اسفندماه ۹۹ تعطیل شده بود از روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ از سر گرفته شد. در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ تعمیر شبکه برق بالاسری خط یک مترو شیراز انجام شد.

وی ادامه داد: فعالیت مترو در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ خواهد بود. در روزهای غیر تعطیل، زمان شروع حرکت قطارها از ایستگاه احسان ساعت ۶ و ۵ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید دستغیب ۶ و ۱۰ دقیقه است و در روزهای تعطیل، زمان شروع حرکت قطارها از ایستگاه احسان ساعت ۷ و ۵ دقیقه صبح و از ایستگاه شهید دستغیب ۷ و ۱۰ دقیقه خواهد بود.

بیات تصریح کرد: آخرین حرکت قطار در روزهای تعطیل و غیر تعطیل ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه از ایستگاه احسان و ۲۱ و ۱۰ دقیقه از ایستگاه شهید دستغیب خواهد بود. تا اطلاع بعدی سر فاصله حرکت قطارها در هر ایستگاه در تمام طول روز ۱۵ دقیقه تعیین شده است.

کد خبر 484546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.