افتتاح فاز اول پروژه ۴ سطحی آزادگان مشهد

رئیس شورای شهر مشهد گفت: یکی از پروژه‌های ماندگار دوره پنجم شورای اسلای شهر مشهد در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک توسط معاون اول محترم رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"یکی از پروژه‌های ماندگار دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک توسط معاون اول محترم رئیس‌جمهور افتتاح شد؛ فاز اول پروژه چهار سطحی آزادگان که به نام سرافرازان و افتخار آفرینان دفاع مقدس نامگذاری شده است.

جا دارد از تلاش‌های شهردار محترم، معاونان و پرسنل فداکار حوزه‌های مختلف عمران، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، مالی و اقتصادی و همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، پیمانکار پروژه که با فعالیت شبانه‌روزی فاز اول تقاطع آزادگان را در این ایام مبارک به بهره‌برداری رساندند، تشکر و قدردانی کنم.

متأسفانه به واسطه ابتلاء به بیماری کرونا امکان حضور در این مراسم را نداشتم و نمی‌توانستم گزارشی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت شهری به مردم عزیز مشهدالرضا (ع) ارائه کنم اما حضور ارزشمند دیگر اعضای شورای شهر مشهد مقدس مهر تأییدی بر این پروژه مهم و ماندگار شهری است.

مردم عزیز شهر امام مهربانی‌ها؛ تا پایان بر عهدی که با شما بستیم، وفادار خواهیم بود و ذره‌ای از تلاش شورای پنجم در جهت خدمت بی‌وقفه به مردم عزیز و زائران گرامی شهر امید و زندگی کاسته نخواهد شد. "

کد خبر 484532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.