صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران تا ۲۲ فروردین بررسی می‌شود

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران گفت: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها تا ۲۲ فرودین ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، احمد نادری روز شنبه پیرامون نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران اظهار کرد: این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها با استعلام از مراجع چهارگانه و سایر مراحل بررسی صلاحیت همراه است و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و ما نیز ناظرانی را در این مرحله در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مستقر کرده‌ایم.

وی افزود: بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای تهران در هیات‌های اجرایی فرمانداری‌ها از روز ۷ فروردین ماه آغاز شده است.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تهران تصریح کرد: پس از این مرحله ما در هیات عالی نظارت استانی یک مرحله بررسی و رسیدگی به اعتراضات را خواهیم داشت و هیات مرکزی نیز در ادامه به اعتراضات افرادی که در روند بررسی صلاحیت رد شده‌اند رسیدگی می‌کند و پس از آن اسامی نهایی به وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ما مهم عمل به مر قانون است و اینکه هیچ‌گونه سلیقه سیاسی، گروهی و حزبی در انتخابات اعمال نمی‌شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 484511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.