راه‌اندازی تعمیرگاه تخصصی خودروهای آتش‌نشانی در بندرعباس

شهردار بندرعباس از تأسیس یک مرکز تعمیرگاهی ویژه خودروهای آتش‌نشانی خبر داد و گفت: توجه به تامین تجهیزات و رفع نیازهای آتش‌نشانی یکی از اولویت‌های شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس امینی‌زاده در حاشیه بازدید از واحد موتوری آتش‌نشانی در ایستگاه شماره دو اظهار کرد: توجه به تأمین تجهیزات و رفع نیازهای آتش‌نشانی یکی از اولویت‌های شهرداری بندرعباس طی سال‌های اخیر بوده است.

وی با اشاره به خریداری تجهیزات فردی و همچنین ماشین‌آلات مورد نیاز این بخش طی چند سال گذشته، افزود: مدیریت صحیح و دقیق این بخش امری اساسی و مهم است، زیرا با جان و مال مردم سر و کار دارد.

امینی‌زاده با تاکید بر لزوم تأمین به موقع امکانات مورد نیاز در حوزه آتش‌نشانی، تصریح کرد: در حال حاضر این بخش با نگاه ویژه از لحاظ آموزش، جلب مشارکت و فراهم‌سازی تجهیزات توانسته جز بهترین‌ها در سطح کشور باشد، به زودی مقدمات راه‌اندازی یک واحد تعمیرگاهی ویژه ماشین‌آلات آتش‌نشانی در بندرعباس فراهم شده و این مرکز مهم راه‌اندازی می‌شود.

حامد توکلی پور، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این بازدید اعلام کرد: در حال حاضر تعمیر ماشین‌آلات این بخش توسط نیروهای این سازمان در حال انجام است. این تعمیرات شامل اتاق، شاسی و مخزن آب است که پیش از این توسط بخش خصوصی با صرف مبالغ قابل توجه صورت می‌گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رفع این نیازها با تلاش نیروهای فنی سازمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در حال انجام است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: با توجه به دستور شهردار بندرعباس، توسعه این فعالیت‌ها، احداث یک سوله مجهز و راه اندازی مرکز تخصصی تعمیر خودروهای آتش نشانی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 484507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.