واکسیناسیون پاکبانان شهرداری رودسر آغاز شد

شهردار رودسر از آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری خبر داد و گفت: در مرحله اول تعداد ۲۷ پاکبان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکبانان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، در ارائه خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و به دلیل ارتباط مستقیم با پسماندهای پرخطر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

وی افزود: در شهرداری رودسر تعداد ۵۰ نفر نیروی خدماتی و پاکبان به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند که در مرحله اول ۲۷ نفر از آنان در بیمارستان شهید علی انصاری این شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: در این مرحله نیروهای خدماتی شهرداری با تزریق واکسن سینوفارم ساخت کشور چین در مقابل ابتلای بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.

وی ادامه داد: نوبت دوم واکسیناسیون پاکبانان و نیروی خدماتی شهرداری رودسر تا چهار هفته دیگر انجام خواهد شد.

زنده دل یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، تمام اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده تهیه شده و در چندین مرحله بین نیروهای خدماتی شهرداری رودسر توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 484497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.