تندباد و طوفان لحظه‌ای پدیده غالب امروز در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و از بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک هستیم، احتمال رعد و برق و رگبار نیز دور از انتظار نیست، امروز در اکثر مناطق تند باد و طوفان داریم.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به خروج سامانه ناپایدار از استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ناپایداری‌ها به شکل افزایش ابر و افزایش سرعت باد و بارش‌های پراکنده و رگباری بهاری به ویژه در نیمه غربی استان خواهد بود.

وی با اشاره به وقوع طوفان‌های لحظه‌ای از بعدازظهر امروز در استان اصفهان، تصریح کرد: در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و از بعدازظهر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک هستیم، البته احتمال رعد و برق و رگبار نیز دور از انتظار نیست، در مناطقی از جمله جنوب و غرب استان طوفان لحظه‌ای را داریم و در مناطق شرقی استان طوفان همراه با گرد و خاک است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین ۷ تا ۱۰ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و داران با دمای ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 484496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.