بروز ۱۲ حادثه در ۲ روز آخر تعطیلات نوروز ۱۴۰۰

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک با اشاره به آماده باش ۱۵۰ آتش‌نشان اراکی در روز طبیعت گفت: آتش نشانان در نقاط مختلف کلانشهر اراک شامل مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها، پارک‌ها و تقاطع‌های اصلی شهر مستقر بودند.

مسعود آقا زیارتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات مطلوب و به موقع به شهروندان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین علاوه بر آماده باش ایستگاه‌های آتش نشانی و ۱۵۰ آتش نشان، تیم‌های عملیاتی به همراه خودروهای امداد و نجات جهت امدادرسانی سریع در زمان بروز حوادث احتمالی در نقاط مختلف شهر به خصوص مبادی ورودی و خروجی از جمله جاده فراهان، سه راهی خمین و ابتدای کوی کوثر مستقر شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس مصوبات فرمانداری تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها تعطیل بودند با این حال بر اساس برنامه‌ریزی ها، ۵ اکیپ سیار در این روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودروهای سبک و موتورسیکلت آتش نشانی با گشت زنی در شهر و پارک‌های محلی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان بودند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک ادامه داد: کارشناسان ایمنی سازمان آتش نشانی در روزهای پایانی سال از تمامی بوستان‌ها و پارک‌های شهر بازدید ایمنی کردند و موارد ناایمن را به مسئولان مربوطه جهت رفع آنها ارائه کردند.

آقا زیارتی در پایان از بروز ۱۲ حادثه در طی این دور روز خبر داد و گفت: بیشترین حوادث مربوط به سوانح خودرویی بود که در یکی از آنها خانم بارداری که بر اثر واژگونی خودروی پراید در کابین خودرو گرفتار شده بود توسط آتش نشانان نجات یافت همچنین آتش سوزی گسترده در مزرعه فدک واقع در جاده تهران با تلاش فراوان نیروهای عملیاتی و همکاری آتش نشانان خیرآباد مهار و خاموش شد.

کد خبر 484493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.