قاچاق ۵۰ کیلو کوکائین تحت برند کریس رونالدو + عکس

پلیس های مبارزه با مواد مخدر در نیویورک، موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم کوکائین شدند که در بسته بندی هایی با مارک CR7 جاساز شده بود!

به گزارش ایمنا، سوءاستفاده از نام و برند ورزشکاران مطرح ورزشی در دنیای فوتبال سابقه چندین ساله‌ای دارد و بزهکاران تاکنون بارها و بارها با استفاده از این شیوه دست به خرابکاری زده اند که تازه‌ترین نمونه آن، جاسازی کوکائین در برندهایی با نام کریستیانو رونالدو بوده است.

پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهر نیویورک موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم کوکائین به ارزش ۲ میلیون دلار در منطقه کوئینز شده است که در بسته‌های کشف شده در یکی از آپارتمان‌های این منطقه، مشخص گردید مواد مخدر به دست آمده در بسته‌هایی با آرم CR7 جاساز شده اند.

پلیس نیویورک پس از زیر نظر داشتن چند فرد مظنون، به آپارتمان مورد نظر ورود کرده و علاوه بر ۵۰ کیلوگرم کوکائین، یک اسلحه پر و مبلغ ۱۰ هزار دلار نقدر را نیز کشف کرد. البته پیش از حضور پلیس در آنجا، یکی از افراد مظنون با کیفی که گمان می‌رود حاوی ۲۰۰ هزار دلار پول نقد بوده، از آن محل متواری شده است.

قاچاق ۵۰ کیلو کوکائین با برند کریس رونالدو + عکس

ویکیم ویلیامز یکی از افراد دستگیر شده در رابطه با این ۵۰ کیلوگرم کوکائین درخصوص اینکه چرا مواد مخدر در بسته‌هایی با آرم و لوگوی CR7 بسته بندی شده است، اعلام کرد که هیچ نظری برای این ایده ندارد و خودش نیز از این مسئله بی اطلاع است.

این نخستین بار نیست که قاچاقچیان مواد مخدر از برند و نام فوق ستاره یوونتوس برای دور زدن قانون استفاده می‌کنند. در نوامبر سال گذشته، پلیس یک مجسمه نیم تنه را در نیکاراگوئه حاوی ۳۴۰ بسته کوکائین را که با آرم CR7 مشخص شده بود، کشف کرد.

همچنین تصویری از رونالدو که حاوی ۳۵۰۰ پوند بلوک حشیش بود، در دسامبر ۲۰۱۸ از یک فروشنده مظنون در فرانسه توقیف شده بود. یک سال قبل، مقامات پرو یک بسته کوکائین با ارزش ۷۳ میلیون پوند در بسته‌هایی که دارای چهره لیونل مسی بود، منهدم کردند.

قاچاق ۵۰ کیلو کوکائین با برند کریس رونالدو + عکس

منبع: ورزش سه

کد خبر 484476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.