استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

استقلال عصر امروز(شنبه) برابر پیکان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی پوشان پایتخت بازی‌های سال ۱۴۰۰ را رسماً عصر امروز شنبه - ۱۴ فرودین ماه - با دیدار مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی استارت خواهند زد و ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه امروز میزبان تارتار و شاگردانش هستند که برای ماندن در میان مدعیان قهرمانی و نزدیک شدن به سپاهان و پرسپولیس، به تک تک امتیازهای باقی مانده نیاز دارند. پیکان نیز اگر چه هم اکنون در جایگاه نهم جدول رده بندی جا خوش کرده‌ است اما با فواد رده چهارمی علیرغم داشتن یک بازی کمتر، تنها سه امتیاز اختلاف دارند که می‌تواند انگیزه مناسبی برایشان در تقابل امروز با استقلال باشد.

فرهاد در آستانه نخستین هتریک پیروزی در لیگ

آبی پوشان که پس از استارت نیم فصل با توقف در رفسنجان، سکان هدایت شان را بار دیگر به فرهاد مجیدی سپرده‌اند و تا اینجای کار، سه برد متوالی در لیگ و جام حذفی به دست آورده‌اند. آنها با توجه به توقف پرسپولیس در آبادان توانستند فاصله شان با صدر را به چهار امتیاز کاهش دهند و همچنان برای کسب قهرمانی امیدوار باقی بمانند. با این حال جایی برای اشتباه نداشته و به خوبی می‌دانند حداقل تا پایان شهرآورد، فرصتی برای هدر دادن امتیازها ندارند.

استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

از سوی دیگر مجیدی در آستانه ثبت رکوردی خاص قرار گرفته است چرا که او در دوران حضورش روی نیمکت به عنوان سرمربی هرگز نتوانسته سه دیدار پیاپی در لیگ را با برد پشت سر بگذارد و اگر از سد پیکانِ تارتار عبور کند، رکوردی جدید را به نام خود ثبت خواهد کرد. مجیدی کمتر از یک ماه قبل در جام حذفی نیز پیکان را در شهر قدس شکست داده بود و حالا به نظر می‌رسد با نخستین هتریک پیروزی اش، فاصله چندانی ندارد اتفاقی که می‌تواند خبر خوبی برای استقلالی‌ها بوده و آنها را به نتایج آینده و انتهای فصل امیدوار کند.

درگیری استقلالی‌ها با کرونا

مثبت شدن تست برخی بازیکنان استقلال در ابتدای سال جدید، خبر نگران کننده‌ای به نظر می‌رسد. رشید مظاهری و مهدی قایدی که به اردو تیم ملی فراخوانده شده بودند به دلیل ابتلا به کووید -۱۹ از دیدار دوستانه با سوریه محروم شدند. با این حال خبرهای ضد و نقیضی نیز به گوش می‌رسید که کرونایی های استقلال به ۹ نفر افزایش یافته است اما به نظر می‌رسد آنها با نفرات کامل آماده مصاف با پیکان هستند. البته گمانه زنی می‌شود مهدی قایدی که مدتی از تمرینات دور بود، امروز دیدار با دیگر آبی پوش تهرانی را از نمیکت آغاز کند.

استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

اقدامات ویژه استقلالی‌ها پیش از عزیمت به عربستان

نگرانی‌های استقلالی‌ها از ابتلا به کرونا باعث اقدامات خاص مدیران این باشگاه شده است. فرهاد مجیدی قوانین و جریمه‌های خاصی برای رفت و آمد بازیکنانش و رعایت پروتکل‌ها در مدت زمان کم باقی مانده تا سفر به عربستان برای لیگ قهرمانان وضع کرده است همچین دیدار هفته آینده آبی‌ها مقابل صنعت نفت در آبادان به تعویق افتاده تا استقلالی‌ها با خیالی راحت عازم جده شوند.

استقلال - پیکان/ فرهاد یک گام دیگر تا هتریک در لیگ

پیکان؛ کم بضاعت اما همچنان امیدوار!

پیکان هر چند فصل دشواری را از نظر مالی می‌گذراند و از داشتن نفرات تأثیرگذار فصل قبل محروم است، با مهدی تارتار توانسته خود را در جمع رقابت میانه جدولی‌ها برای کسب سهمیه حفظ کند. آنها هم اکنون ۲۴ امتیازی و نهم هستند ولی یک پیروزی می‌تواند جایگاهشان را حسابی دستخوش تغییر کرده و حتی تا رده چهار بالا بیاورد. پیکان البته رقبا سختی برای ارتقا جایگاهش پیش رو دارد ولی این فرصت را دارد تا فصل را بهتر از انتظار با تارتار به پایان رساند.

کد خبر 484467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.