باز گرداندن بیش از هزار خودرو از جاجرود

بخشدار جاجرود گفت: امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در مناطق گردشگری جاجرود، عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری‌ها اقدام به انسداد ورودی‌های روستاها و شهرهای این منطقه کردند و در روز طبیعت هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

به گزارش ایمنا، عبدالله کمالی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای عدم حضور گردشگران روز طبیعت، اظهار کرد: روز طبیعت در آبشار کمرد، روستاهای خجیر، سنجریون و ترققون در منطقه حفاظت شده خجیر، شهرهای سعیدآباد و خسروآباد در جاجرود با حضور نیروی انتظامی، بسیج و عوامل دهیاری‌ها مسدود شد.

وی با بیان اینکه هرساله در روز ۱۳ فروردین این مناطق میزبان هزاران گردشگر بود، افزود: امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در این مناطق عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری‌ها اقدام به انسداد ورودی‌های روستاها و شهرها کردند و در این روز هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

بخشدار جاجرود تصریح کرد: با تلاش‌های انجام گرفته تا بعدازظهر روز طبیعت گیت‌های ایست بازرسی این مناطق فعال بودند اما به دلیل موقعیت جغرافیایی جاجرود که بین تهران و پردیس قرار گرفته گردشگران خودروها را در کنار جاده قدیم بومهن، تهران و در حوزه تهران پارک کرده و به شکل پیاده به حاشیه رودخانه جاجرود می‌رفتند.

وی ادامه داد: به‌رغم تذکرات و جریمه‌های اعمال شده بعد از ساعت ۱۴ تعداد اندکی از گردشگران در کوه‌های حوزه تهران و بخشی در حاشیه رودخانه جاجرود اتراق کردند.

وی تأکید کرد: با تلاش عوامل بخشداری، دهیاری‌ها و شهرداری‌های حوزه جاجرود تعداد بسیاری از گردشگران بازگردانده شدند و تعداد معدود باقی مانده نیز پس از چند ساعت با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهور منطقه را ترک کردند.

منبع: فارس

کد خبر 484451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.