عبورومرور به غرب مشهد تسهیل شد

شهردار مشهد گفت: فاز اول پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان با حضور معاون اول رئیس جمهور و ۱۲۶ روز مانده به پایان زمان شمار پروژه به افتتاح می‌رسد تا عبور و مرور برای اهالی منطقه غرب سهولت پیدا کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:


" همشهریان عزیزم، سلام

خیلی خوشحالم که خدمتتان عرض کنم، اولین افتتاح پروژه‌های شهری مشهد در سال ۱۴۰۰، افتتاح فاز اول پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان هست؛ انشاالله فردا صبح و با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور و ۱۲۶ روز مانده به پایان زمان‌شمار پروژه، سه سطح (زیرگذر، سطح میدان و صفر و سطح مثبت یک) از پروژه به افتتاح می‌رسد تا عبور و مرور برای اهالی منطقه غرب مشهد سهولت پیدا کند.

پروژه آزادگان از آن دسته پروژه‌های زیرساختی هست که به شدت برای آینده مشهد اهمیت دارد و امید به خدا با اتصال به آزادراه مشهد-چناران که فاز دوم و نهایی پروژه هست، تا اوایل تابستان و زودتر از موعد مقرر، چهار سطحی تکمیل و در اختیار شهروندان عزیز قرار می‌گیره.

اول باید از همه شهروندانی که توی این ۱۹ ماه عملیات اجرایی پروژه در رفت‌وآمدها دچار سختی و محدودیت‌هایی شدن، عذرخواهی کنم و به همه همکارانم در معاونت حمل و نقل و ترافیک به ویژه آقای دکتر کاظمی که تلاش شبانه‌روزی برای پیشرفت پروژه داشتند، دست‌مریزاد بگم.

جا دارد به عزیزانِ قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار پروژه خدا قوت بگویم و یک تشکر ویژه هم از اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد بابت حمایت‌ها داشته باشم که باعث شدند تا یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانیِ شهری مشهد در چهل سال گذشته در دستور کار قرار بگیرد و به ثمر برسد.

البته منطقه غرب مشهد هنوز سه ضلع مهم دیگر دارد که در تابستان به سرانجام خواهد رسید؛ اول سطح چهارم پروژه بود که توضیح دادم، دوم تقاطع غیر همسطح خلیج فارس که حلقه تکمیل‌کننده تقاطع چهار سطحی آزادگان هست و سوم مسیر کنارگذر بزرگراه چناران که بولوار مهدیه رو به تقاطع آزادگان متصل می‌کند و انشاالله این پازل در نیمه تابستان تکمیل می‌شود تا پیشرفتی چشمگیر در عبور و مرور و تأمین زیرساخت‌های شهری به لحاظ عمرانی در نیمه غربی مشهد ایجاد شود. "

کد خبر 484448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.