ذوب آهن ۱۴۰۰؛ صنعت نفت ذوب می‌شود؟

در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان، امروز (شنبه ۱۴ فروردین) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

شاگردان مجتبی حسینی در هفته هجدهم لیگ با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم پیکان شدند. آنها در حال حاضر از ۱۸ بازی فقط ۱۴ امتیاز دارند و در رده چهاردهم جدول جا خشک کرده اند در آن سوی میدان صنعت نفت هفته هجدهم را با تساوی بدون گل برابر تیم پدیده مشهد به اتمام رساند. شاگردان سیروس پورموسوی از ۱۸ بازی ۲۵ امتیاز دارند و هفتمین تیم جدول لیگ برتر هستند.

هر دو تیم با تغییر سرمربیان خود در هفته‌های اخیر دنبال کسب نتایج بهتر هستند. مجتبی حسینی که سابقه کار کردن در تیم ذوب آهن را داشته است، به دنبال بهبود جایگاه این تیم در جدول و خارج کردن آن از جایگاه بحرانی است همچنین سیروس پورموسوی می‌خواهد صنعت نفت را در همان بالای جدول نگه دارد و کارنامه خوبی در لیگ ثبت کند.

ذوبی ها برای این بازی مصدومی ندارند اما قاسم حدادی فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

بدون شک هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز پا به میدان این بازی خواهند گذاشت. ذوبی ها نمی‌خواهند ۳ امتیاز این بازی خانگی را از دست بدهند و قصد دارند با دست پر از این بازی خانگی خارج شوند تا بتوانند پله پله جایگاه خود را بهبود ببخشند از طرف دیگر شاگردان سیروس پورموسوی نمی‌خواهند اولین دیدار سال را با شکست پشت سر بگذارند و دنبال کسب پیروزی در این بازی هستند.

سایر دیدارهای هفته نوزدهم:

آلومینیوم اراک صفر _ صفر فولاد خوزستان

شنبه ۱۴ فروردین

پدیده مشهد _ پرسپولیس (ساعت ۱۶:۳۰)

تراکتور _ مس رفسنجان (ساعت ۱۷)

نفت مسجد سلیمان _ نساجی مازندران (ساعت ۱۷)

استقلال _ پیکان (ساعت ۱۸:۵۰)

دوشنبه ۱۶ فروردین

گل گهر سیرجان _ ماشین سازی تبریز (ساعت ۱۶)

سایپا _ سپاهان (ساعت ۱۶:۳۰)

کد خبر 484429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.