انتخابات از ارکان حکومت اسلامی است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) در سال ۸۵ فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر؛ این موضوع نشان دهنده تاثیرگذاری نقش مردم و دستورات الهی در تعیین سرنوشت این کشور است.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: نوع حکومتی که زندگی مردم یک کشور را مدیریت می‌کند در سرنوشت آن کشور نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی یک حکومت الهی است که در آن مردم نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب سرنوشت کشور خود دارند و همچنین به دلیل اعتقاد مردم ایران به اسلام، ابعاد الهی نیز در امور کشور تأثیرگذار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در سال ۸۵ فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر؛ این موضوع نشان دهنده تأثیرگذاری نقش مردم و دستورات الهی در تعیین سرنوشت این کشور است.

میرزایی یادآور شد: نظام جمهور اسلامی نسبت به حکومت‌های دیگر جهان بسیار موفق عمل کرده و توانسته است آرمان‌های خود را تحقق ببخشد، زیرا حکومت‌های دیگر توجهی به دین و آخرت مردم ندارند، اما جمهوری اسلامی عملکرد بی نظیری در بعد معنویت و انسانی داشته است.

وی ادامه داد: برخی مسئولان نسبت به ظرفیت‌های موجود در کشور بی توجه هستند و خوداتکایی و اعتماد به نفس ندارند از این رو باید از افراد جوان در مدیریت‌ها استفاده شود تا بنیه کشور قوی شده و امیدهای واهی به بیرون مرزها از بین برود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه کلی راه سه قوه مشخص شده است، خاطرنشان کرد: سه قوه باید با تعامل با یکدیگر و به دور از نگاه‌های جناحی، صرفاً به حل مشکلات مردم بر اساس تخصص و دانش بپردازند.

کد خبر 484408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.