آبی پوشان پایتخت امروز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ بیستم به مصاف پیکان می‌روند و در تلاش هستند تا سومین برد خود را با هدایت مجیدی در لیگ برتر کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته نوزدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۵۰/‏۱۸ میزبان پیکان خواهد بود، آبی‌ها در حالی به مصاف حریف می‌روند که دو‬ برد متوالی را با هدایت فرهاد مجیدی کسب کرده‌اند و این بار در مصاف با پیکان تلاش می‌کنند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و از کورس قهرمانی جا نمانند.

حسینی درون دروازه

بعد از ابتلای مظاهری به بیماری کرونا و آمادگی نداشتن وی برای این دیدار، به نظر می‌رسد سید حسین حسینی درون دروازه استقلال است و در ترکیب فیکس خواهد بود.

مدافعان ثابت

هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند و احمد موسوی، چهار مدافع آبی‌ها برابر شاگردان تارتار خواهند بود. نکته جالب در خط دفاعی استقلال بازگشت میلیچ به ترکیب و فیکس شدن این بازیکن کروات است.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند هافبک‌های مجیدی در مصاف با خودروسازان هستند. قطعاً در نیمه دوم فرهاد مجیدی می‌تواند از مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان در خط میانی آبی‌ها استفاده کند.

مهاجمان

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان تیم تحریف چه عملکردی خواهند داشت این در حالی است که ابتلای مهدی قایدی به بیماری کرونا در روزهای اخیر ممکن است وی را از ترکیب آبی‌ها دور کند.

کد خبر 484389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.