آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۱۳ فروردین ماه؛ بدون فوتی و ۲۵ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز جمعه ۱۳ فروردین ماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۵ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی افزود: از این تعداد ۶۹ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

شیرانی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۵ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید _۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: اکنون ۲۱۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۶۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

شیرانی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ٨١٠ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: اکنون ۱۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 484369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.