مردم منچستر فضای سبز شهر را می‌سازند

ایمن شدن مشاغل در برابر پاندمی کرونا در نوریچ، مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله در خنت، دعوت از مردم برای ساخت فضای سبز شهری در منچستر و تقدیر شورای شهر دوبلین از یک گروه داوطلب، مهم‌ترین عناوین این هفته بسته خبری پارلمان شهری جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای شهر منچستر انگلیس با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندان این شهر خواست برای بهتر شدن فضای سبز شهر به کمک مدیریت شهری آمده و ایده ساخت آن را ارائه دهند.

در بخشی از اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی شورا آمده است: پارک‌ها و فضای سبز، قلب، ریه‌ها و روح شهر ما هستند. ما در حال ارائه پشتیبانی مالی برای ایجاد فرصت‌هایی برای بهبود پارک‌های خود هستیم در همین خصوص علاقمندیم ایده‌های این پروژه‌ها را از سازمان‌های محلی و گروه‌های مختلف جامعه بشنویم.

شورای شهر منچستر همچنین از مردم این شهر خواسته که برای پاکسازی شهر به کمک نهادهای داوطلبانه شهر آمده و جهت کمک به زندگی سالم در شهر تلاش کنند.

مردم منچستر فضای سبز شهر را می‌سازند

شورای شهر منچستر به بایدها و نبایدهای رفتارهای شهروندان در اماکن عمومی، خطاب به شهروندان اینگونه تاکید می‌کند: ریختن شیرابه‌ها در اماکن عمومی غیر قابل قبول است و شما همیشه باید زباله‌های خود را محل‌های مشخص شده در شهر بیندازید یا آنها را در کیسه جمع‌آوری کرده و با خود به خانه ببرید.

مردم منچستر فضای سبز شهر را می‌سازند

خنت؛ مقابله با تخلیه غیرقانونی زباله در شهر

شورای شهر خنت به کمک پلیس این شهر با تخلیه غیرقانونی زباله‌های شهری مقابله می‌کند. این شورا به همراه پلیس خنت به منظور پیشگیری از وقوع تخلیه غیرقانونی زباله‌های شهری اقدامات جدیدی کرده و پنج دوربین جدید در شهر جایگزین یا نصب کرده است.

دوربین‌های جدید نصب شده نیمه ثابت هستند و در قسمت‌هایی نصب شده‌اند که گزارش‌ها مبنی بر تخلیه غیر قانونی زباله‌ها اعلام شده است. دوربین‌های ذکر شده بسیار قوی هستند، برق مورد نیاز خود را تولید می‌کنند و به آسانی جا به جا می‌شوند علاوه بر این، دو دوربین سیار دیگر در یک وسیله نقلیه یا خانه مخفی می‌شود تا پلیس بتواند نظارت بیشتری داشته باشد.

مردم منچستر فضای سبز شهر را می‌سازند

نوریچ؛ توزیع رایگان برچسب فاصله‌گذاری فیزیکی

شورای شهر نوریچ با انتشار تصاویری در توئیتر رسمی خود از کسب و کارهای این شهر درخواست کرد برای ایمن بودن مشاغل خود برچسب‌های فاصله‌گذاری فیزیکی را برای کمک به حفظ سلامت مردم و سالم ماندن کسب و کار خود دریافت کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: با استفاده از برچسب‌های رایگان، کسب و کار خود را در برابر پاندمی کرونا ایمن نگه دارید. شورای شهر اینجا است تا به کمک بخش خصوصی با خیال راحت کسب و کار خود را فعال نگه دارید بنابراین برچسب‌های کف مخصوص خود را از مسئولین شهرداری شهر دریافت کنید.

مردم منچستر فضای سبز شهر را می‌سازند

دوبلین؛ تقدیر از پاکسازی شیشه‌های خرد شده از روی زمین

شورای شهر دوبلین از گروهی از شهروندان به دلیل پاکسازی سریع شیشه‌های خرد شده در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس شهر تقدیر و تشکر کرد.

در پیام تقدیر توییتری شورای شهر دوبلین از این شهروندان آمده است: از جان و تیم وی به دلیل اقدام سریع برای پاکسازی شیشه‌های خرد شده در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس شهر در خیابان جورج متشکریم. آنها کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند و درواقع از اتلاف هزینه در مدیریت شهری صرفه‌جویی کردند.

کد خبر 484362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.