اصفهانی‌ها ۱۳ بدر همنشین کرونا در پارک‌های شهر نشدند

مدیرکل نظارت و هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: پیرو دستورالعمل ستاد کرونای استان اصفهان مبنی بر ممنوعیت استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری در روزهای ۱۲و۱۳ فروردین ماه، بسیاری از شهروندان اصفهانی این موضوع را مورد توجه قرار دادند.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نوارهای زرد اطراف پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر که روز گذشته توسط برخی از افراد پاره شده بود، بار دیگر توسط عوامل مناطق نصب شده و امروز شاهد خالی بودن سطح پارک‎‌ها از حضور شهروندان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیرو دستورالعمل ستاد کرونا استان اصفهان مبنی بر ممنوعیت استفاده از اماکن تفریحی و گردشگری در روزهای ۱۲و۱۳ فروردین ماه و توصیه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه مردم امسال نیز مانند سال گذشته روز طبیعت را به دلیل شرایط کرونایی در منزل بمانند تا مانع شیوع این ویروس شوند، بسیاری از شهروندان اصفهانی این موضوع را مورد توجه قرار دادند.

مدیر کل نظارت و هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکیپ‌های خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه و ناژوان، کنترل و نظارت و فضای سبز شهرداری در سطح شهر حضور دارند و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: پیرو توصیه‌های مطرح شده بسیاری از شهروندان امسال نیز مانند سال گذشته روز طبیعت را به دلیل شرایط کرونایی در منزل ماندند تا مانع شیوع این ویروس شوند.

وی ضمن تقدیر از شهروندانی که به توصیه‌های اعلام شده مبنی بر "ماندن در خانه" در روز طبیعت توجه کردند، ادامه داد: با توجه به اینکه برخی مردم در این روز به باغ‌های شخصی می‌روند و سبزه‌های نوروز را همراه می‌برند، اکیپ‌های جمع‌آوری سبزه‌های نوروز برای جلوگیری از نازیبایی شهر و آلودگی‌های زیست محیط، در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر شدند تا نسبت به جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی اقدام کنند.

کد خبر 484311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.