کشف بیش از یک تن مرغ احتکاری در انباری غیرمجاز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۵۰ کیلوگرم مرغ احتکاری در انباری غیر مجاز، در یکی از خیابان های شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین علیزاده مقدم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مرغ در انباری به صورت غیر مجاز در یکی از مناطق و خیابان‌های شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ما موران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، انبار مذکور شناسایی و تردد مسئول آن تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور نمایندگان اداره صمت و پس از کسب هماهنگی قضائی با اداره تعزیرات حکومتی در بازرسی از محل مقدار یک تن و ۵۰ کیلوگرم مرغ که اخیراً مسئول آن از یکی از استان‌های کشور خریداری و به صورت غیر مجاز آن را در محل انبار احتکار نموده است، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۳۰۰ میلیون ریالی اقلام احتکار شده کشف شده، گفت: در این راستا یک نفر متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دست اندرکاران تنظیم بازار، کنترل قیمت مرغ می‌باشد و در صورت توزیع خارج از شبکه در تنظیم قیمت‌ها اخلال و بی نظمی ایجاد خواهد شد، به فارس گفت: هر نوع خرید و فروش، دپو و توزیع خارج از شبکه توزیع، غیر قانونی می‌باشد.

کد خبر 484289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.