کشور به مدیریت عدالت‌محور احتیاج دارد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در صورتی که بخواهیم آرمان‌های جمهوری اسلامی محقق شود باید خدمت رسانی و مدیریت عدالت محور را اجرا کنیم.

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: روز ۱۲ فروردین نماد مردم سالاری دینی است زیرا در این روز مردم با رأی مثبت خود مُهر تأیید بر اجرای احکام اسلامی در این کشور زدند.

وی افزود: در ۴۲ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است و بر همین اساس در مواقعی که به عدالت محوری، رسیدگی به محرومان و استکبار ستیزی در این کشور توجه شده به مراتب آرمان‌های جمهوری اسلامی نیز محقق شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌هایی که مسئولان کشور از توجه و خدمت یه مردم غافل شدند، کشور از آرمان‌های جمهوری اسلامی دور شد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: امروز در صورتی که بخواهیم آرمان‌های جمهوری اسلامی محقق شود باید خدمت رسانی و مدیریت عدالت محور را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: مهمترین اولویت امروز جمهوری اسلامی خدمت بدون منت است زیرا در سال‌های گذشته کشور دچار رخوت مدیریتی شده است، بنابراین باید با دقت فراوان این رخت مدیرتی را از بین ببریم.

کد خبر 484261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.