پدر و مدیر برنامه هالند در بارسلون هستند!

ارلینگ هالند فوق ستاره‌ی کم سن نروژی که در دورتموند بازی میکند رویای هم تیمی شدن با مسی را در سر دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند ساعت پیش فابریزیو رومانو یکی از خبرنگاران مشهور ورزشی که برای اسکای انگلیس و گاردین و سی‌بی‌سی آمریکا کار می‌کند، خبری را شوکه کننده را رسانه‌ای کرد که کل دنیای ورزش را تحت الشعاع قرار داد. این خبرنگار نوشت: پدر هالند و رایولا در فرودگاه بارسلون دیده شده‌اند. و برای مذاکره با بارسلونا به این شهر سفر کرده‌اند

ابتدا کاربران فکر می‌کردند این به اصطلاح "دروغ آوریل" است. اما روزنامه اسپورت کاتالونیا هم ویدئویی از لحظه رسیدن رایولا و پدر هالند به بارسلون و استقبال از آنها توسط یکی از مدیربرنامه‌های لاپورتا را منتشر کرد تا به نوعی بگوید این خبر دروغ آوریل نیست.

فابریزیو رومانو توضیح داد: مینو رایولا مدیر برنامه هالند در حال حاضر در بارسلونا است، خبر صحیح است و گزارش مجله اسپورت ۱۰۰ درصد تأیید شده است. رایولا امروز پس از ملاقات با مدیران دورتموند برای صحبت در مورد آینده ارلینگ هالند به بارسلون آمد. دوئل جذب هالند با حضور بسیاری از باشگاه‌ها برگزار می‌شود و بارسا نیز در ای دوئل حضور دارد.

این درحالی است که بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی ستاره نروژی، فقط در جولای ۲۰۲۲ معتبر خواهد بود نه در تابستان امسال. به همین دلیل، رایولا در حال برنامه ریزی با دورتموند برای درک قیمت نهایی و مراحل بعدی برای انتقال هالند است.

برخی از رسانه‌ها پا را فراتر گذاشته و شایعاتی منبی بر امضای پیش قرارداد را مطرح کردند اما امروز فقط جلسه‌ای با بارسا برای بررسی پروژه جدید خوان لاپورتا و تیم برگزار شده است. هیچ کار خاصی انجام نشده و امضایی هم صورت نگرفته است. فعلاً زمان مذاکره است تا بهترین راه‌حل را در نظر گرفته شود.

همه این اخبار درحالی است که با وجود علاقه‌ی آبی اناری‌ها به مهاجم دورتموند، بسیاری از باشگاه‌های دیگر مانند منچسترسیتی، رئال مادرید، چلسی و منچستر یونایتد نیز به او علاقه‌مند هستند. و حضور اطرافیان هالند در اسپانیا ضربه بزرگی به رقبا زده است.

اشرف بن عیاد خبرنگار bein sport قطر که در بارسلون مستقر است، در اظهار نظری گفت: رایولا و پدر هالند به پیشنهاد چندین باشگاه گوش خواهند داد. رابطه لاپورتا با مینو خوب و صمیمانه است. بارسلونا در حال آماده سازی اولین پیشنهاد می‌باشد و لاپورتا وارد عمل شده است. همه چیز دشوار است، اما او مصمم است تا آخرین لحظه تلاش کند.

طبق نوشته‌ی رسانه‌ها، دورتموند که برای هالند ۱۸۰ میلیون یورو می‌خواهد، از موضع خود کوتاه نمی‌آید اما رئیس کاتالان‌ها در تلاش است تا این مبلغ را به ۱۵۰ میلیون یورو کاهش دهد چرا که بازیکن تصمیم گرفته در همین تابستان دورتموند را ترک کند.

خوان لاپورتا که چند ماه پیش با رأی اعضای رسمی باشگاه، به عنوان مدیرعامل بارسلونا انتخاب شده، بعد از جلسات مخفیانه با پدر هالند، رایولا و واتسکه (رئیس دورتموند) در طول فیفادی اخیر، موفق شد به توافق کامل بر سر انتقال ارلینگ در تابستان دست پیدا کند. این شروع طوفانی قطعاً باعث امیدواری هواداران کاتالان و ترس وحشت رقبای آبی اناری‌ها می‌شود.

متئو آله مانی مدیر ورزشی جدید و مورد اطمینان مدیرعامل، نیز در جلسه بین لاپورتا و نماینده هالند حضور دارد. او به فکر بازی در بارسا است، اما همه چیز به تصمیم دورتموند برای فروش این بچه غول بستگی دارد.

در این نشست، رئیس بارسا تمایل این باشگاه برای جذب هالند را به نمایندگان او توضیح داد. نماینده بازیکن نروژی دورتموند نیز به مدیریت اطلاع داد که هالند از ایده بازی در بارسا استقبال می‌کند.

گفته شده ریکی پووچ استعداد لامسیا، به عنوان بخشی از قرارداد بدون بند بازخرید به دورتموند واگذار می‌شود. رقم نقدی قرارداد (جدا از انتقال پووچ) ١٢۵ میلیون یورو است که طی ٢ قسط تا پایان فصل آتی پرداخت می‌شود. لاپورتا ضمانت پرداخت پول را داده است

قرارداد با هالند ۵ ساله و تا سال ٢٠٢۶ خواهد بود. حقوق دریافتی هالند سالیانه ٢٢ میلیون است‌، و اما مدیران بلوگرونا در صدد فروش کوتینیو و گریزمان در تابستان برای جبران بخشی از این معامله هستند.

با همه‌ی این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در ادامه خبرهایی که در خصوص ارلینگ و بارسلونا منتشر می‌شود چگونه خواهد بود.

کد خبر 484215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.