۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
دو بازی سرنوشت ساز در انتظار پیرلو

پیرلو احتمالاً جدی ترین چالش دوران مربیگری خود تاکنون را پشت سر می گذارد و دو بازی حساس را در پیش دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روندی که یوونتوسی‌ها پشت سر می‌گذارند اصلاً رضایت بخش نبوده و پس از حذف در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بانوی پیر در آستانه دور ماندن از کورس قهرمانی سری آ ایتالیاست.

با روی کار آمدن پیرلو در ابتدای فصل بسیاری معتقد بودند که این مربی نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند و یوونتوسی‌ها در فصل جاری کار سختی را در پیش داشته باشند. یوونتوس در رقابت‌های سری آ از آغاز فصل تاکنون عملکرد آنچنان جالبی نداشته و همیشه در کانون انتقادات قرار داشته است.

پس از تقابل نفس گیر با تیم پورتو و در نهایت حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، انتقادات بسیار بیشتر شد و افراد زیادی معتقد بودند که پیرلو شایستگی سرمربیگری در یوونتوس را ندارد. با توجه به روزهای سختی که آندره آ پیرلو پشت سر می‌گذارد، دور از انتظار نیست که عدم کسب نتیجه رضایت بخش در بازی‌های آتی می‌تواند باعث اخراج او شود.

برخی از منابع خبری گزارش داده‌اند که بازی‌های یوونتوس برابر تیم‌های تورینو و ناپولی می‌تواند تا حد زیادی تعیین کننده باشد و اگر پیرلو تیمش را در این دو مسابقه به پیروزی نرساند، احتمالاً از هدایت این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

یووه در حال حاضر در جایگاه سوم جدول قرار دارد و ده امتیاز با تیم صدرنشین یعنی اینتر فاصله دارد. میلان نیز در رده دوم قرار دارد و روند خوبی را پشت سر می‌گذارد. یوونتوسی‌ها اگر می‌خواهند یک بار دیگر فاتح سری آ شوند، بایستی در بازی‌های آتی عملکرد بسیار خوبی داشته باشند چرا که در فصل کنونی اینتر و میلان هم به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند.

کد خبر 484206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.