بهترین پنالتی زن تاریخ انگلیس تغییر کرد

ستاره انگلیسی تاتنهام موفق شد به بیشترین آمار گلزنی از روی نقطه پنالتی را برای تیم ملی انگلیس به نام خود ثبت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رکورد فرانک لمپارد به عنوان برترین پنالتی زن تاریخ تیم ملی انگلیس شکسته شد و هری کین توانست جای او را در صدر برترین گلزن تاریخ این کشور از روی نقطه پنالتی، بگیرد.

تیم ملی انگلیس که در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل رقبا صف آرایی می‌کند، موفق شد با شکست دادن لهستان سومین پیروزی متوالی خودش را کسب کند. در این مسابقه هری کین توانست از روی نقطه پنالتی دروازه لهستان را باز کند تا از این حیث تبدیل به بهترین پنالتی زن کشورش شود.

با گلی که هری کین به ثمر رساند، تعداد گل‌های به ثمر رسیده توسط او از روی نقطه پنالتی به عدد ده رسید. از سوی دیگر او توانست در همه روزهای هفته برای کشورش گلزنی کند. پیش از این تنها وین رونی و فرانک لمپارد موفق شده بودند در تمامی روزهای هفته برای تیم ملی انگلستان گلزنی کنند.

احتمالاً رکورد بعدی که هری کین به دنبال آن باشد، رسیدن به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس است. در حال حاضر وین رونی با به ثمر رساندن ۵۳ گل بهترین گلزن تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود و تا این لحظه هری کین ۳۴ گل زده است. او در حال حاضر در جایگاه ششم برترین گلزن هاست.

آمار گلزنی فوق‌العاده هری کین هم در تیم ملی و هم در تیم تاتنهام باعث شده است تا او به یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال تبدیل شود و دور از انتظار نیست که در آینده شاهد رکوردشکنی‌های بیشتری توسط این بازیکن باشیم.

کد خبر 484196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.