امباپه: وقتی حرف میزنم که تصمیم نهایی را گرفته باشم

ستاره فرانسوی هنوز هم درباره آینده خود مطمئن نیست و نمی خواهد درباره ماندن یا نماندنش در پاریس زود تصمیم گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از زمان درخشش امباپه در ترکیب تیم موناکو و سپس پیوستن او به پی اس جی، بارها و بارها باشگاه‌های متعددی تلاش کرده‌اند این بازیکن را جذب کنند و سران پاریسی هم در تلاش برای تمدید قرارداد او بوده‌اند.

با وجود همه شایعات موجود، امباپه باز هم اشاره کرده است که هیچ عجله‌ای برای صحبت درباره وضعیت خودش ندارد و زمانی که تصمیم نهایی را بگیرد درباره آینده خود صحبت می‌کند. در حال حاضر باشگاه پاریس سن ژرمن پیشنهاد خود را ارائه کرده است اما هنوز کیلیان امباپه قدم خاصی برای نشان دادن چراغ مثبت برنداشته است.

وی در مصاحبه صریح خود گفت: اگر تا این لحظه توافقی حاصل شده بود من هم درباره آن صحبت می‌کردم. اگر می‌بینید که در حال حاضر سکوت کرده‌ام به خاطر این است که هنوز پیشرفت خاصی حاصل نشده و من هم تا زمانی که تصمیم نهایی را نگرفته باشم صحبتی در این رابطه نمی‌کنم.

امباپه در ادامه صحبت‌های خودش طعنه‌ای به رسانه‌ها نیز زد: اینکه در یکی از برترین باشگاه‌های کشورم بازی کنم و برای تیم ملی کشور نیز همه تلاش خودم را به کار بگیرم اتفاق خوبی است. اما گاهی انتقادات زیادی را از سوی رسانه‌ها می‌شنوم و خبرگزاری‌های خارجی نیز شایعات زیادی مطرح می‌کنند. در طول زمان این انتقادات و شایعات خسته کننده خواهد شد.

ستاره جوان پی اس جی ادامه داد: زمانی که در باشگاهی در کشور دیگر بازی کنید، کار بسیار راحت تری دارید. شما فقط برای مسابقات ملی به کشور خود بر می‌گردید و انتقادات و صحبت‌های کمتری درباره شما می‌شود. با این حال من در فرانسه بازی می‌کنم و به همین خاطر فضای رسانه‌ای متفاوتی را تجربه می‌کنم. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص احتمال ترک پاریس به خاطر انتقادات فراوان رسانه‌ها گفت: این طور نیست که صرفاً به خاطر رسانه‌ها بخواهم باشگاه خودم را تغییر دهم. این مسئله را رد نمی‌کنم که دخالت رسانه‌ها می‌تواند آسیب‌زا باشد ولی همه چیز به این موضوع مربوط نمی‌شود و اصل این است که از بازی در باشگاهی که در آن حضور دارم لذت ببرم.

نباید فراموش کرد که قرارداد کیلیان امباپه تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن، بدون شک یک جنگ نقل و انتقالاتی را شاهد خواهیم بود. باشگاه‌های زیادی تلاش خواهند کرد تا امباپه را به خدمت بگیرند و سران پاریسی هم احتمالاً با بالاترین پیشنهاد موافقت خواهند کرد چرا که در صورت به فروش نرفتن او، امباپه می‌تواند پس از به پایان رسیدن قراردادش به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

کد خبر 484194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.