توزیع ۶ هزار قرص نان در مناطق کم برخوردار مشگین شهر

شهردار مشگین شهر گفت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) تعداد شش هزار قرص نان رایگان در محلات حاشیه نشین و کم برخوردار این شهر توزیع شد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت فرار رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) با همت شهرداری و شورای اسلامی مشگین شهر و همکاری اتحادیه نانوایان در قالب پویش نان نذری تعداد سه هزار و ۵۰۰ قرص نان لواش و دو هزار و ۵۰۰ قرص بربری رایگان در بین شش محله حاشیه نشین و کم برخوردار این شهر توزیع شد.

وی افزود: در این پویش شهرداری با پرداخت هزینه سهمیه پخت یک روز کاری نانوایی‌های محلات کلانترآباد، اروف آباد، قره درویش، اسماعیل آباد، کوی ولایت و کوی امام رضا، شش هزار قرص نان را به صورت رایگان در بین شهروندان این محلات حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع کرد.

شهردار مشگین شهر یادآور شد: در سال ۱۳۹۹ شهرداری و شورای شهر برای تهیه بسته‌های معیشتی با پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان در طرح کمک مومنانه مشارکت داشته است.

انوری آذر خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی برگزار نمی‌شود. اما امیدواریم با اجرای پویش‌های فرهنگی و مشارکت نهادهای ذی ربط، سهمی در خدمات رسانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 484192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.