توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در فلاورجان/اجرای طرح آرامش بهاری در ۴ امامزاده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان از توزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان فلاورجان طی سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد آزادگی با بیان اینکه شیوع کرونا برای دومین سال متوالی برگزاری طرح آرامش بهاری را تحت تأثیر قرار داد، اظهار کرد: بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرای طرح آرامش بهاری به صورت محدود در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان سیدمحمد قهدریجان، شریف و میرمرتضی شرودان، یونس زازران و امامزاده و سیدمحمد لارگان اجرایی شد، افزود: در قالب این طرح برگزاری برنامه تحویل سال نو را در این امامزادگان داشتیم اما به دلیل شیوع کرونا خیمه‌های معرفت در این امامزادگان برپا نشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فلاورجان با اشاره به اینکه برنامه حضوری نیمه شعبان نیز در این امامزادگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: شیوع کرونا اجازه برگزاری دیگر برنامه‌های این طرح را نداد.

وی با اشاره به اجرای طرح «تبرکات مهدوی» در شهرستان فلاورجان، گفت: برای این طرح ۲۷ بسته معیشتی با اعتبار ۱۰ میلیون تومان تأمین شده است.

آزادگی در خصوص بسته‌های معیشتی تهیه شده از سوی اداره اوقاف فلاورجان برای کمک به نیازمندان، ادامه داد: در مجموع در سال گذشته ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: همچنین ۸ هزار پرس غذای گرم نیز توسط امامزادگان شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 484153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.