رهبر: خدمت به مردم بزرگترین وظیفه نظام است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملت ایران در سال ۵۸ با حضور گسترده خود جمهوری اسلامی را انتخاب کردند بنابراین روح حاکم بر نظام جمهوری اسلامی دین است و ملت هم پشتیان این نظام هستند.

محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اهمیت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است بر همین اساس علی‌رغم اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و حمایت مردم پیروز شد اما ایشان فرمودند که باید جمهوری اسلامی باید به رأی ملت گذاشته شود.

وی افزود: ملت ایران در سال ۵۸ با حضور گسترده خود جمهوری اسلامی را انتخاب کردند بنابراین روح حاکم بر نظام جمهوری اسلامی دین است و ملت هم پشتیان این نظام هستند.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: امروز باید برای تثبیت جمهوری اسلامی تلاش کرد و باید مراقب بود که در این راه از مبانی اسلام تخطی نشود.

رهبر یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی باید بیشترین همت خود را بر خدمت به مردم قرار دهد زیرا مردم این همواره در تمامی عرصه حاضر هستند و از این نظام دفاع می‌کنند بنابراین خدمت به مردم بزرگترین وظیفه نظام است.

وی تصریح کرد: بسیاری از آرمان‌های جمهوری اسلامی امروز تحقق یافته است اما هنوز برای پر رنگ تر کردن نام اسلام ناب نیاز است که بیشتر تلاش کنیم همچنین تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی باید خدمت به مردم را در صدر وظایف خود قرار دهند.

کد خبر 484117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.