وضعیت مالی باشگاه شهرداری آستارا تعیین تکلیف می شود

شهردار بندرآستارا با بیان اینکه هئیت مدیره فعلی باشگاه شهرداری و تعدادی از تجار بومی برای خرید ۴۹ درصد از سهام آن اعلام آمادگی کرده اند، گفت: تا روز شنبه هفته آینده، وضعیت مالی این باشگاه، تعیین تکلیف می شود.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با حمایت نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و درخواست هواداران در هفته جاری جلسه‌ای را با اعضای هیئت مدیره باشگاه شهرداری برگزار کردیم و در این جلسه مقرر شد تا ۴۹ درصد از سهام باشگاه به اعضای هیئت مدیر فعلی و تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار و مشکلات تیم فوتبال شهرداری مرتفع شود.

وی افزود: تعدادی از تجار بومی آستارا نیز برای سرمایه گذاری در باشگاه فوتبال شهرداری اعلام آمادگی کردند که امیدواریم این سرمایه گذاران با حضور در باشگاه و جمع هیئت مدیره، بتوانند حقوق عقب افتاده بازیکنان را پرداخت کنند و تمرینات تیم شهرداری هرچه سریع‌تر زیر نظر پایان رأفت سرمربی از سر گرفته شود تا این تیم بتواند در فصل دوم نیز در مقابل حریفان پر قدرت ظاهر شود و با اقتدار کامل به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.

شهردار آستارا تصریح کرد: تا روز شنبه هفته آینده، سرمایه گذاران بخشی خصوصی باید در خصوص خرید ۴۹ درصد از باشگاه شهرداری آستارا تصمیم گیری کنند. در غیر این صورت در خصوص باشگاه تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد.

معیتی افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۳۱ امتیاز در رتبه دوم جدول مسابقات لیگ یک کشور قرار دارد و مس کرمان با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است و تیم شهرداری در مسابقات هفته نوزدهم، باید ۱۸ فروردین ماه در ورزشگاه پارس شیراز در ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز برود.

به گزارش ایمنا، کادر فنی تیم فوتبال شهرداری آستارا قرار بود دور جدید تمرینات این تیم را از چهارم فروردین ماه در آستارا برگزار کنند، اما بازیکنان شهرداری به دلیل پرداخت نشدن مطالبات و حقوق معوقه خود و ابراز نارضایتی از وضعیت مالی باشگاه، تاکنون در تمرینات این تیم حاضر نشده اند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و دو تیم انتهای جدول نیز به لیگ دسته دوم کشور سقوط می‌کنند.

کد خبر 484109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.