گیتی پسند بدون وحید شمسایی در برابر فرش آرا

تیم های گیتی پسند اصفهان و فرش آرا مشهد در سومین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سومین هفته از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند اصفهان امروز (پنج شنبه ۱۲ فروردین ماه) از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد در برابر تیم فرش آرا مشهد قرار می‌گیرد.

شاگردان وحید شمسایی از آغاز مرحله نهایی ۲ بازی انجام داده‌اند که هفته نخست با نتیجه ۳ _ ۲ مغلوب مس سونگون شدند و در هفته دوم با نتیجه ۷ بر صفر تیم کراپ الوند را در هم شکستند. گیتی پسندی‌ها در حال حاضر با ۳ امتیاز از ۲ بازی در رده سوم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا هر دو بازی خود را برابر تیم‌های مقاومت البرز و مس سونگون واگذار کرده‌اند و بدون امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

گیتی پسندی‌ها برای کسب مقام قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در این بازی و دیدارهای آینده ندارند و با توجه به شکست برابر مس سونگون، باید منتظر لغزش مدافع عنوان قهرمانی نیز باشند تا بتوانند به جایگاه نخست جدول و رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست پیدا کنند. از طرفی فرش آرایی‌ها نمی‌خواهند آخرین تیم مرحله نهایی باشند و به دنبال کسب جایگاهی آبرومندانه هستند و با انگیزه‌ای مضاعف برابر تیم گیتی پسند قرار می‌گیرند.

گیتی پسند در این دیدار وحید شمسایی را به دلیل ابتلاء به کرونا روی نیمکت خود ندارد. همچنین سعید احمد عباسی بازیکن تأثیر گذار گیتی پسند به دلیل محرومیت و قدرت بهادری به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در دیدار فردا همراهی کنند. فرش آرایی‌ها نیز مجید خزایی را به دلیل محرومیت و علی ابراهیمی، معین افشار و محمد بیضایی نژاد را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

سایر دیدارهای هفته سوم مرحه نهایی (پنج شنبه ۱۲ فرودین ساعت ۱۶):

کراپ الوند ایرانیان _ مقاومت البرز

سن ایچ ساوه _ مس سونگون ورزقان

کد خبر 484104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.